// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

تریلر معرفی بسته الحاقی بازی Mutant Year Zero با نام Seed of Evil منتشر شد

شخصیت جدید Big Khan در تریلر جدید منتشر شده از بسته‌ الحاقی Seed Of Evil بازی Mutant Year Zero معرفی شد.

بازی Mutant Year Zero که سال گذشته عرضه شد، یک بازی نقش آفرینی استراتژی نوبتی است که شباهت زیادی به سری XCOM دارد. بسته‌ی الحاقی جدید این بازی با نام Mutant Year Zero: Seed Of Evil به زودی منتشر خواهد شد و این بسته‌ی الحاقی شامل محتویات تازه از جمله یک خط داستانی کاملا جدید به همراه دشمنان جدید و مرگبار می‌شود. همچنین در این تریلر یک شخصیت تازه و جذاب با نام Big Khan معرفی شده است که با کسی هم شوخی ندارد.

تریلر بسته‌ الحاقی Seed Of Evil به صورت اختصاصی روی معرفی شخصیت Big Khan متمرکز است اما خود این شخصیت در تریلر به طور مختصر به همراه صحنه‌های لایو اکشن عجیبی نشان داده می‌شود. Big Khan یک استاکر است که به صورت انفرادی در منطقه‌ی مرگبار به گشت و گذار مشغول بود اما ناگهان خود را میان یک سری درگیری‌ها می‌یابد. حملات بزرگ او عبارتند از Flame Puke و Pound Earth که او طی این حمله، در یک زمان چندین دشمن را هدف قرار می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

بسته‌ الحاقی Seed Of Evil بازی Mutant Year Zero در تاریخ ۸ مرداد ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی Deluxe Edition این بازی نیز در همان تاریخ عرضه می‌شود و شامل بازی اصلی به همراه این بسته‌ی الحاقی خواهد بود و این نسخه برای پلتفرم نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Mutant Year Zero: Path to Eden هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده