نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۵

بازی استراتژی Mutant Year Zero: Road to Eden معرفی شد

کمپانی فان‌کام یک بازی استراتژی مبتنی بر نوبت در سبک مجموعه XCOM با نام Mutant Year Zero: Road to Eden معرفی کرد که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی فان کام، ناشر بازی‌هایی نظیر بازی Age of Conan و بازی The Secret World، بازی جدیدی را با نام Mutant Year Zero: Road to Eden معرفی کرده است. این بازی یک اثر استراتژی نوبتی در سبک و سیاق مجموعه بازی‌های XCOM است و در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

اگرچه بازی Mutant Year Zero: Road to Eden شباهت‌هایی به مجموعه XCOM دارد، اما این بازی دارای عناصر منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند؛ به عنوان مثال، سربازان شما جانورانی جهش‌یافته و انسان‌گونه نظیر اردک و گراز هستند که در تریلر سینمایی بازی دیده می‌شوند. در این تریلر شاهد یک انسان هم هستیم، اما طبق اعلام Funcom، وقایع بازی در یک «دنیای فراانسانی» که نتیجه یک آخرالزمان هسته‌ای بوده است، رخ می‌دهد.

Mutant Year Zero: Road to Eden

بازی Mutant Year Zero: Road to Eden دارای مکانیک‌های مخفی کاری همزمان (Real Time) برای از بین بردن دشمنانی که در نقشه حرکت می‌کنند، خواهد بود. این بازی همچنین از درخت مهارت برای ارتقای توانایی‌هایی چون استفاده از محیط‌ برای پنهان‌شدن در سایه‌ها، تخریب دیوارها و جمع‌آوری منابع بیشتر بهره می‌برد.

این بازی اولین بازی استودیو تازه تاسیس و مستقل Bearded Ladies به حساب می‌آید که توسط توسعه‌دهندگان Hitman و اولف اندرسون، طراح بازی Payday تاسیس شده است. فان‌کام هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Mutant Year Zero: Road to Eden اعلام نکرده است، اما شما می‌توانید در سال ۲۰۱۸ منتظر انتشار آن باشید. این بازی در ماه مارس (اسفند-فروردین) در رویداد GDC (بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه توسعه‌دهندگان حرفه‌ای) به نمایش درمی‌آید؛ بنابراین در این رویداد جزئیات بیشتری از بازی را شاهد خواهیم بود.

شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده