نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

DC با مجموعه کمیک‌های Tales from the Dark Multiverse به‎سراغ داستان مرگ سوپرمن می‌رود

در این نسخه متفاوت از کمیک مرگ سوپرمن، با ماجراهای جدیدی رو‌به‌رو می‌شویم و لوئیس لین هم نقش مهمی در آن خواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

داستان مرگ سوپرمن (The Death of Superman) را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین داستان‌های روایت‌شده در کمیک‌بوک‌ها دانست؛ ماجرایی که شرکت دی سی کامیکس (DC Comics) آن را از دسامبر ۱۹۹۲ آغاز کرد و در ژانویه ۱۹۹۳ به پایان رسید و توانست به یکی از پرفروش‌ترین کمیک‌های تاریخ تبدیل شود. به‌تازگی مطلع شدیم که شرکت دی‌سی قصد تولید مجموعه جدیدی را دارد و یکی از نسخه‌های آن به مرگ سوپرمن مربوط می‌شود.

این مجموعه جالب قرار است کار خود را از ماه اکتبر آغاز کند و تحت عنوان داستان‌های مولتی‌ورس تاریک (Tales from the Dark Multiverse) به دنیای متفاوتی از شخصیت‌های دی‌سی سر بزند که حال و هوایی تاریک‌تر و خشن‌تر دارند. هرکدام از داستان‌های این مجموعه در یک جلد روایت می‌شوند و یکی از اولین جلدهای آن هم به داستان معروف مرگ سوپرمن خواهد پرداخت؛ داستانی که در آن شاهد کشته‌شدن این شخصیت محبوب توسط دومزدی (Doomsday) بودیم و سروصدای زیادی به‌پا کرد.

در این دنیای تاریک و متفاوت، لوئیس لین به‌عنوان معشوقه‌ی کلارک کنت، قدرت‌های عظیمی به‌دست می‌آورد و به شخصیتی به‌نام Eradicator تبدیل می‌شود؛ شخصیتی که درکنار قدرت‌های خداگونه و حیرت‌انگیزش، آتش خشم و انگیزه انتقام را هم در خود خواهد داشت و لوئیس لین را به قاتلی مرگبار تبدیل می‌کند که به‌دنبال انتقام از عاملان کشته‌شدن سوپرمن می‌رود و چیزی جلودار او نخواهد بود.

مرگ سوپرمن |‌ The Death of Superman

جف لاونس که سابقه کار روی مجموعه Rick and Morty و آثاری چون Nuclear Winter Special و Mysteries of Love in Space را دارد، نویسندگی این کمیک را عهده‌دار است و برد واکر و اندرو هنسی هم طراحان آن بوده‌اند؛ کمیکی که شرکت دی‌سی آن را با طرح جلدی از لی ویکز، در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۸ آبان ۱۳۹۸) منتشر خواهد کرد.

این کمیک تنها موردی نیست که در ماه اکتبر منتشر می‌شود و نسخه دیگری هم از این مجموعه عرضه خواهد شد که براساس یکی از معروف‌ترین کمیک‌های بتمن یعنی Batman: Knightfall نوشته شده است و ماجراهای شوالیه تاریکی را در مولتی‌ورس تاریک دنبال می‌کند. همچنین بعدها کمیک‌های بیشتری از این مجموعه تولید خواهد شد، از جمله New Teen Titans: The Judas Contract، Blackest Night و Infinite Crisis.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده