نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

آهنگساز Banjo Kazooie از ساخت بازی جدید سری مطمئن نیست

آهنگساز سری Banjo Kazooie معتقد است که عطش طرفداران برای ساخت نسخه جدید کافی نیست.

بعد از نمایشگاه E3 2019 و پس از تایید شدن حضور شخصیت‌های Banjo Kazooie در بازی Super Smash Bros. Utimate، موج جدیدی از امید در دل طرفداران برای معرفی نسخه‌ی جدید این بازی به راه افتاد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اعضای کلیدی‌ای که روی نسخه‌های قبلی بازی کار کرده است یعنی گرنت کرکوپ (Grant Kirkhope)، آهنگساز بازی، هنوز از بازگشت این سری به بازار صنعت بازی‌های ویدیویی در قالب نسخه‌ای جدید مطمئن نیست.

در طی مصاحبه‌ای با VGC، کرکوپ بیان کرد که بسیار از حمایت طرفداران از بازی بانجو کازویی خوشحال است؛ حمایتی که باعث شد تا شخصیت‌های این بازی در Super Smash Bros. Ultimate حضور داشته باشند اما او هنوز از بابت ساخت نسخه‌ای جدید در آینده مطمئن نیست. 

دیدگاه صادقانه‌ی من این است که نمی‌دانم که آیا هیچ موقع بازی جدیدی از Banjo ساخته خواهد شد یا خیر.

 در ادامه او بیان کرد که بالا بودن آمار هواداران، دلیلی بر ساختن نسخه‌ی جدید نمی‌شود.

آیا بازاری برای این بازی وجود دارد؟ من نمی‌دانم. فکر می‌کنم که شاید استودیو Rare (سازنده‌ی Banjo-Kazooie) اشتیاقی به ساخت نسخه‌ی بعدی نداشته باشد. آن‌ها در حال حاضر سخت مشغول توسعه‌ی Sea of Thieves هستند که بازی بزرگی است و به تمام نیروی استودیو برای ساخت محتوا نیاز دارد اما ممکن است واکنش طرفداران به E3 امسال باعث شود تا مایکروسافت فکری به حال این بازی کند.

با اینکه صدای کرکوپ به تنهایی برای ساخت نسخه‌ی بعدی Banjo Kazooie رسا نیست،‌ با این حال او پیشنهاد داد که تنها راهی که ممکن است باعث شود تا بازی دیگری از این سری ساخته شود، این است که مایکروسافت و Rare، انجام پروژه را به استودیویی دیگر بسپارند.

Rare نیاز دارد تا کسی را پیدا کند که بازی را بفهمد، واقعا آن را دوست داشته باشد، طنز آن را درک کند و با داستانی فوق‌العاده به سراغ ساخت بازی برود. آن‌ها به استودیویی خارجی نیاز دارند که واقعا به این سری اهمیت بدهد و دلش بخواهد تا نسخه‌ی دیگری از بازی ساخته شود؛ مانند کاری که با سری Killer Instinct انجام شد یا حتی شبیه به کار فوق‌العاده‌ای که استودیوی Ubisoft Milan با بازی Mario + Rabbids کرد.

با اینکه ساخت نسخه‌ی دیگری از سری Banjo Kazooie در مقطع فعلی بعید به نظر می‌رسد اما طرفداران این بازی نباید امید خود را از دست بدهند و باید چشم انتظار مراسمی مانند E3 یا Gamescom باشند تا بلکه مایکروسافت آن‌ها را شگفت‌زده کند و خبری از ساخت بازی جدید این سری را بدهد. 

نظر شما در مورد سری Banjo-Kazooie چیست؟ آیا مشتاق عرضه شدن نسخه‌ی جدیدی از آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده