// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸

شخصیت Banjo-Kazooie به بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌ آید [E3 2019]

نینتندو به صورت رسمی حضور شخصیت Banjo-Kazooie در بازی Super Smash Bros. Ultimate را تایید کرد.

نمایش ویژه نینتندو دایرکت در E3 2019 دقایقی قبل به پایان رسید و این شرکت ژاپنی با پخش تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی‌های خود رونمایی کرد. در خلال این رویداد نینتندو بازی‌های منتشر شده خود را نیز فراموش نکرد و با معرفی شخصیت‌های جدید برای بازی Super Smash Bros. Ultimate، تعداد شخصیت‌های این بازی را به بیش از ۷۰ رساند. بعد از هفته‌ها شایعه از همکاری مایکروسافت و نینتندو، در نهایت این شرکت ژاپنی به صورت رسمی از پیوستن شخصیت Banjo و Kazooie به Super Smash Bros. Ultimate خبر داده است.

بازی Super Smash Bros Ultimate از زمان عرضه تاکنون شخصیت‌های مختلفی مانند جوکر از بازی پرسونا 5 را در قالب بسته‌های الحاقی دریافت کرده است. با پیوستن Banjo و Kazooie به بازی Super Smash Bros. Ultimate اکنون نینتندو می‌تواند از حضور شخصیت‌هایی از بازی‌های سونی، مایکروسافت و سگا در ساخته‌ی خود سخن بگوید که بی‌شک قدمی مثبت محسوب می‌شود. البته باید گفت Banjo-Kazooie پیش از این نیز در کنسول نینتندو 64 حضور داشت؛ هرچند در آن زمان مایکروسافت اقدام به خرید استودیوی Rare نکرده بود.

نینتندو هنوز از چلنجر پک Banjo-Kazooie برای حضور این شخصیت در Super Smash Bros. Ultimate سخن نگفته است؛ با این حال می‌دانیم که هر یک از این بسته‌ها قیمتی در حدود ۵.۹۹ دلار دارند. بسته‌های ویژه این بازی در کنار شخصیت‌ها، استیج و موسیقی‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کنند.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده