نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

گیم پلی Assassin's Creed Odyssey: Judgment of Atlantis را در تریلر جدید تماشا کنید

تریلر جدید Assassin's Creed Odyssey مکانیک‌ها، ویژگی‌های گیم‌پلی و داستان سومین اپیزود از بسته‌ی الحاقی Fate of Atlantis یعنی Judgement of Atlantis را نمایش می‌دهد.

ماجراهای بسته‌ی الحاقی Fate of Atlantis با آخرین اپیزود و محتوای پایانی خود که Judgment of Atlantis نام دارد، به‌پایان می‌رسد و امروز، درجریان آخرین اخبار بازی تریلری جدید از اپیزود سری بسته‌های الحاقی بازی Assassin's Creed: Odyssey منتشر شده است که در آن، مکانیک‌های گیم‌پلی و برخی از کاراکترهای داستانی این محتوای جدید به‌تصویر کشیده می‌شوند.

پوشش‌ها، مهارت‌ها، سلاح‌ها، کاراکترهای داستانی جدید و محتویات بی‌شمار تازه‌ی قرار است در این بسته‌ی الحاقی ملاقات کنیم و یک بار دیگر در آتلانتیس قدم بگذاریم. در این اپیزود کساندرا/آلکسیوس با ماموریتی جدید مواجه هستند و طبق دستور پُسایدن، باید ساکنین آتلانتیس را مورد قضاوت قرار دهند و فسادهای جاری و اسرار پشت پرده‌ی آتلانتیس، این شهر ویژه و به‌شدت پیشرفته را فاش کنند؛ موضوعی که با توجه به‌نام اپیزود هم کاملا قابل درک است.

آخرین اپیزود از آرک داستانی Fate of Atlantis با نام Judgment of Atlantis در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر)، برای خرید در دسترس دارندگان نسخه‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی بازی Assassin's Creed Odyssey قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده