// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

احتمال عرضه بازی The Witcher 3 برای نینتندو سوییچ قوت گرفت

به‌تازگی صداپیشه‌ی شخصیت گرالت در بازی The Witcher 3 یک توییت منتشر کرده که در آن از احتمال پورت شدن بازی برای کنسول نینتندو سوییچ خبر می‌دهد.

پیش‌تر و از تقریبا یک هفته‌ی پیش بود که زمزمه‌های ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ یا بهتر بگوییم پورت شدن بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ شنیده می‌شد. اگرچه نمی‌شد به‌طور قطع از پورت شدن بازی محبوب استودیو سی دی پراجکت برای سوییچ خبر داد یا آن را رد کرد، اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا شخصی که ارتباط نزدیکی با این بازی اکشن نقش آفرینی دارد، زمزمه‌هایی از پورت شدن آن برای کنسول سوییچ مطرح کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که از حساب توییتری داگ کاکل، صداپیشه‌ی اصلی شخصیت گرالت در بازی The Witcher 3: Wild Hunt، می‌توان استنباط کرد، ظاهرا وی در حال دادن خبر خوبی است که بازی قرار است برای سوییچ پورت شود. توییت وی به این شکل بوده که در پاسخ به توییت یک شخص دیگر که گفته بود آرزو دارد روزی بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای سوییچ نیز منتشر شود، گفته بود که دیگر چه کسانی علاقه‌مند به دیدن گرالت در این کنسول محبوب هستند؟ سپس نیز نام استودیو CD Projekt Red را تگ کرده بود.

The Witcher 3

اگرچه به هیچ‌ عنوان نمی‌توان توییت این صداپیشه را به‌عنوان خبر تایید پورت شدن بازی برای سوییچ دانست، اما این اولین بار است که یک‌چنین خواسته یا امری مطرح می‌شود که خود می‌تواند یک نشانه‌ی تقریبی از پورت شدن بازی در آینده باشد. وی در توییت خود چندین بار از شکلک چشمک استفاده کرده که احتمال می‌رود شاهد خبر‌های خوبی برای طرفداران نینتندو باشیم. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از این شکلک به‌صورت جهانی تقریبا از یک اتفاق خوب در آینده خبر می‌دهد.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موارد گفته شده تنها یک احتمال باشد و کاکل بدون هیچ منظوری این توییت را پاسخ داده و تنها خواسته از میزان اشتیاق کاربران برای پورت شدن بازی مطلع شود. تایید یا عدم تایید این توییت به‌منزله‌ی خبری برای پورت شدن بازی کار سختی است که بهتر است فعلا کنار گذاشته شود و تنها با صبر کردن باید منتظر باشیم که روزی این امر متحقق شود یا خیر.

این خبر را در نظر داشته باشید که پیش‌تر استودیو سی دی پراجکت اعلام کرده بود که رویداد E3 2019 برای این کمپانی لهستانی، بزرگ‌ترین اتفاق ممکن است. با شنیدن این جمله ممکن است به این فکر بیفتید که منظور از آن تنها نمایش بازی Cyberpunk 2077 بوده باشد؛ اما شاید اخبار دیگری نیز در مورد سایر بازی‌ها در راه باشند؛ اخباری مانند پورت شدن بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ که قطعا می‌تواند طرفداران پرشمار این بازی را بسیار خوشحال کند. خبری که می‌تواند این احتمال را مجددا تقویت کند، این است که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید که به واسطه‌ی اطلاعاتی که یک کاربر در سایت ResetEra منتشر کرده بود، احتمال پورت شدن بازی وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا این نکات ریز موجود در توییت کاکل نشان از پورت شدن بازی در آینده دارد؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده