// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

احتمال عرضه The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ

طبق اطلاعاتی که یکی از کاربران سایت ResetEra منتشر کرده است، شایعه شده است که The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt با اینکه در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، اما همچنان یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌های ویدیویی است و طراحی‌های بصری بسیار خوبی دارد. ازطرفی اگر روزی این بازی بخواهد در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد، باید از جزئیات گرافیکی بازی کاسته شود تا شرایط اجرای این بازی روی سخت افزار نینتندو سوییچ فراهم شود. بااین‌حال شایعاتی به‌گوش می‌رسد که از احتمال عرضه The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ خبر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ResetEra به نام Jim_Cacher تصاویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بعضی از خرده‌فروشی‌ها، نسخه Game of the Year بازی ویچر 3 را برای نینتندو سوییچ لیست کرده‌اند. همچنین اعلام شده است که این بازی در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که خرده‌فروشی‌های داخل تصویر، خرده‌فروشی‌های بسیار معتبر و صاحب‌ نامی نیستند و از طرفی استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر The Witcher 3: Wild Hunt، هنوز خبری حول این موضوع را منتشر نکرده است.

احتمال شایعه بودن عرضه‌ی این بازی روی نینتندو سوییچ بسیار بالا است، اما عرضه‌ی این بازی هم می‌تواند مورد خوبی باشد تا کاربران نینتندو سوییچ بتوانند هدایت گرالت را روی کنسول مورد علاقه‌شان به‌دست بگیرند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد عرضه این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو خواهیم بود؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده