// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

مدت زمان برنامه نینتندو در E3 2019 فاش شد

یکی از کاربران توییتر به نام PeekyBird اعلام کرده است که مدت زمان برنامه دایرکت نینتندو در E3 2019، چهل و پنج دقیقه خواهد بود.

نینتندو سال گذشته از یک برنامه نینتندو دایرکت به‌جای کنفرانس خبری خود در E3 برگزار کرد. امسال هم خبری از کنفرانس خبری نیست و یک برنامه از پیش تعیین شده برای طرفداران نینتندو پخش می‌شود. برنامه سال گذشته ۴۲ دقیقه زمان داشت و به‌نظر می‌رسد امسال هم مدت زمان مشابهی برای برنامه نینتندو در E3 2019 در نظر گرفته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به‌نام PeekyBird اعلام کرده است که مدت زمان برنامه نینتندو ۴۵ دقیقه خواهد بود. این کاربر در گذشته هم اطلاعات درستی از برنامه‌های مختلف نینتندو فاش کرده بود و به احتمال زیاد اطلاعات فاش شده صحت داشته باشد. امسال نینتندو برنامه پرباری را برای هواداران در نظر گرفته است. درگذشته اعلام کرده بود که این برنامه با محوریت بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، به‌نمایش گذاشته می‌شود.

ازاین‌رو انتظار می‌رود که بخشی از این برنامه به ویژگی‌های جدید Super Mario Maker 2 یا داستان و اتفاقات بازی Luigi's Mansion 3 اختصاص داده شود. همچنین یکی از مواردی که احتمال دارد شاهد آن باشیم، یک ویدیو با محوریت مبارزات و سیستم اتصال کومبوها در بازی Astral Chain است که در شهریور ماه در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نینتندو با نمایش بازی‌هایی مثل Bayonetta 3 یا Shin Megami Tensei V هواداران خود را شگفت‌زده می‌کند؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده