نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تایید حضور شینجی میکامی در E3 2019 به شایعات معرفی The Evil Within 3 قوت بخشید

حالا که شینجی میکامی حضورش در E3 2019 را با انتشار یک توییت تایید کرده، شایعاتی مبنی بر رونمایی از آثاری مثل Evil Within 3 یا نسخه‌ی جدید Dino Crisis فضای مجازی را پر کرده است.

هفته‌ی دیگر، اگر نگوییم بزرگ‌ترین، بدون شک یکی از بزر‌گ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت گیم در سال جاری برگزار خواهد شد و همه‌ی ما با آثار و محتویات جدیدی آشنا خواهیم شد. تا به‌امروز و به‌لطف تایید سازندگان و ناشران، می‌دانیم که در E3 امسال با اطلاعاتی کاملا تازه از بازی‌هایی مثل Cyberpunk 2077 و Borderlands 3 مواجه خواهیم شد و حضور برخی از بازی‌ها مثل نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی اسپلینتر سل، بازی جدید هیدتاکا میازاکی و مواردی از این دست فعلا در حاله‌ای از ابهام قرار دارند.

طی این مدت که ناشران، استودیوهای بازی‌سازی، کارگردان‌ها و اشخاص مرتبط به‌صنعت گیم حضورشان در این رویداد را تایید می‌کردند، شینجی میکامی، خالق نام‌آشنای مجموعه‌هایی مثل Resident Evil و The Evil Within نیز درجریان آخرین اخبار بازی با انتشار یک توییت، حضور خود در E3 2019 را تایید کرد و همین موضوع به‌پخش شدن یک‌سری از شایعات مختلف پیرامون معرفی نسخه‌هایی جدید از آثار میکامی، دامن زده است.

میکامی در توییت خود ذکر کرده که هفته‌ی آینده در رویداد E3 2019 حضور خواهد داشت و درنتیجه‌ی این مطلب، حالا می‌توانیم خودمان را برای رخ دادن هر اتفاق جذابی پیرامون آثار این سازنده‌ی خلاق ژاپنی آماده کنیم که شاید محتمل‌ترین و منطقی‌ترینِ آن‌ها، معرفی بازی The Evil Within 3 باشد. میکامی که طی سالیان گذشته با ساخت دو نسخه از این سری با کمپانی بتسدا همکاری داشته، دور از انتظار نیست که با حضور در کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در E3 2019 سومین قسمت از این سری پرطرفدار و مورد توجه را به‌گیمرهای دنیا معرفی کند. بازی‌هایی مثل Dino Crisis و Resident Evil نیز از دیگر مخلوقات میکامی هستند و شاید حضور میکامی مهر تاییدی بر معرفی نسخه‌هایی جدید از دو مجموعه‌ی ذکرشده باشد. برای گرفتن جواب سوالات‌مان باید تا برگزاری E3 2019 صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ حالا که میکامی در E3 2019 شرکت می‌کند به‌نظر شما وی به‌معرفی کدام یک از بازی‌های ذکرشده خواهد پرداخت؟ دوست دارید نسخه‌ی جدید کدام یک از بازی‌های او را تجربه کنید؟ نظرات‌تان را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده