نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تام کینگ به نوشتن فیلمنامه فیلم The New Gods کمک می‌کند

تام کینگ، نویسنده برجسته دنیای کامیک، به ایوا دوورنی در نوشتن فیلمنامه فیلم The New Gods کمک خواهد کرد.

اسفند ۹۶ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایوا دوورنی، کارگردان فیلم Selma (سلما) و فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان)، پس از توافق با کمپانی دی سی کامیکس و کمپانی برادران وارنر وظیفه کارگردانی فیلمی براساس مجموعه کامیک خدایان جدید (The New Gods) را بر عهده گرفته است.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور نویسنده دیگری در این پروژه اعلام شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، تام کینگ که بیشتر او را برای نوشتن کامیک‌های شخصیت Batman (بتمن) می‌شناسیم، به تیم تولید فیلم The New Gods اضافه شده تا به دوورنی در نوشتن فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC کمک کند. این فیلم اقتباسی از مجموعه کامیک New Gods اثر جک کربی است که اولین شماره این کامیک در سال ۱۹۷۱ منتشر شده بود.

تام کینگ

کامیک New Gods داستان دو سیاره شبیه به هم و بیگانه به‌نام‌های نیو جنسیس (New Genesis) و آپوکولیپس (Apokolips) را روایت می‌کند که وارد یک جنگ بین یکدیگر خواهند شد. نیو جنسیس سیاره صلح‌طلب و شادی است که توسط شخصیتی به‌نام هایفادر (Highfather) هدایت و حکمرانی می‌شود. در عین حال از طرفی دیگر، سیاره آپوکولیپس به‌دست شخصیت شروری به نام دارک ساید اداره می‌شود که اهداف خصمانه‌ای دارد. این سیاره یک سرزمین تقریبا از نابود شده و در مجموع با ماشین‌آلات و چاله‌های آتشین پر شده است. هنوز مشخص نیست که فیلم The New Gods بخشی از دنیای سینمایی DC است یا اینکه این فیلم قرار است داستان مستقلی را داشته باشد.

پیش از این شاهد حضور شخصیت شرور و منفی استپن ولف که از جمله شخصیت‌های خدایان جدید است، در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بودیم. همچنین جعبه‌های مادر (Mother Box) در واقع بخشی از ایده‌های جک کربی در کامیک New Gods بوده که تمرکز اتفاقات این فیلم نیز روی همین موضوع بوده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The New Gods از جمله بازیگران، زمان شروع فیلمبرداری و تاریخ اکران آن منتشر نشده است. کینگ که جوایز زیادی را دریافت کرده، پیش از این سابقه نوشتن کامیک براساس شخصیت مستر میراکل (Mister Miracle) از شخصیت‌های خدایان جدید را بر عهده داشته و آشنایی خوبی با این مجموعه دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده