نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

جدیدترین تریلر Control نکات لازم برای بقا در جهان این بازی را بررسی می‌کند

هشتمین قسمت از مجموعه ویدیوهای صحبت‌های سازندگان بازی Control پیرامون این اثر، به‌نکات لازم برای بقا در جهان بازی و مبارزه با نیروی Hiss می‌پردازد.

حدودا ۲ ماه تا انتشار جدیدترین اثر سم‌ لیک و استودیو رمدی یعنی بازی Contol، زمان باقی است و رفته‌رفته شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این اثر مورد انتظار خواهیم بود. در پی روندی که استودیو رمدی برای انتشار ویدیوهایی مستندگونه از صحبت‌های تیم سازنده‌ی بازی پیرامون این اثر درپیش گرفته بود، حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی شاهد ۸امین قسمت از این ویدیوها هستیم. در واقع این ویدیو به راه‌های مبارزه با نیروی مرموز Hiss که دشمن اصلی‌مان در بازی نیز است، می‌پردازد و راه‌هایی را که برای بقا در جهان بازی باید پیش بگیریم، بررسی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین راه‌های بقا و مبارزه با نیروهای متخاصم در این بازی، استفاده از سلاح ویژه‌ی جس فِیدن (قهرمان داستان) است. جس که در برابر نیروهای ماورایی که در مقابلش صف‌آرایی کرده‌اند، دست‌بسته نیست و خودش هم از قدرت‌هایی ویژه برخوردار است؛ یک تفنگ به‌خصوص و جذاب هم دارد که به‌شکل‌های مختلف در می‌آید و در عین اینکه یک هفت‌تیر است، به‌یک شاتگان و حتی یک اسلحه‌ی تک‌تیرانداز با گلوله‌های پرانرژی هم تغییر شکل می‌دهد! در این ویدیو سازندگان پیرامون سلاح ویژه‌ی جس و همچنین راه‌های مختلفی که نیروی Hiss برای ازبین بردن شما انتخاب می‌کند، صحبت می‌کنند. اگر از دنبال‌کنندگان بازی هستید و بیشتر از قبل می‌خواهید با مکانیک‌های آن آشنا شوید، تماشای این ویدیو را به‌شما توصیه می‌کنیم.

بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگست) برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده