// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصاویر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ The Witcher 3 منتشر شدند [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، استودیو سی دی پراجکت رد، تصاویری از نسخه نینتندو سوییچ The Witcher 3 منتشر کرد که جزئیات گرافیکی بازی را نشان می‌دهد.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت بود که مشخص شد بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی نینتندو سوییچ پورت می‌شود. در ادامه اعلام شد که رزولوشن این بازی در حالت قابل حمل 540p و در حالت اتصال به داک 720p است. البته عده‌ای از این موضوع ابراز ناراحتی کردند؛ زیرا کیفیت بازی تا حد قابل توجه‌ای روی نینتندو سوییچ پایین آمده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، تصاویر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 منتشر شده است. در جریان تصاویر منتشر شده، شاهد محیط‌های بازی و جزئیات چهره کاراکترها هستیم. با اینکه پایین آمدن کیفیت بصری قابل مشاهده است، اما نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Witcher 3 به‌نحوی است که کاربران بتوانند آن را تجربه کنند. بااین‌حال انتشار یک ویدیو از گیم‌پلی بازی روی نینتندو سوییچ می‌تواند بهتر نحوه‌ی اجرای بازی و کیفیت بصری را نشان دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

The Witcher 3: Wild Hunt


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده