// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۲

بهترین بازی های بتل رویال اندروید | از پابجی جدید تا مبارزه پیکسلی

در این مقاله بهترین بازی های بتل رویال اندروید را معرفی کرده‌ایم که اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.

در چهار الی پنج سال اخیر بازی‌های سبک بتل رویال رشد عجیب و غریبی داشته‌اند و علاوه‌بر استودیوهای مستقل، استودیو‌های بزرگ بازی‌سازی به نحوی از این سبک در آثار استفاده می‌کنند. محبوبیت سبک بتل‌رویال سبب شده است که به‌غیر از استفاده از آن در آثار اکشن، در بازی‌های متفاوتی از جمله فورتزا هورازین ۴ حضور حالت‌هایی را که یادآور بتل رویال هستند، شاهد باشیم. در این مقاله از زومجی قصد داریم به معرفی بهترین بازی‌های بتل رویال اندروید بپردازیم که باتوجه‌به تنوع خوبی که دارند می‌توانند هرنوع سلیقه‌ای درگیر خود کنند. با معرفی ۲۶ بازی بتل رویال اندروید همراه زومجی باشید.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

بازی بتل رویال Horror Brawl

۲۶. بازی Horror Brawl

  • استودیو: Keplerians Horror Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Horror Brawl شاید جزو معدود عناوین سبک بتل‌رویال موبایلی باشد که المان‌های ترسناک در آن به کار رفته است. در این بازی بازیکنان در نقش شخصیت‌های مختلفی قرار می‌گیرند که باید به هر شکلی در جریان بازی زنده بمانند. پیش از شروع بازی می‌توانید شخصیت‌ خود را از بین شخصیت‌های مختلف انتخاب و آن را آن‌گونه که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید تجهیزات مورد نیاز خود را قبل از ورود به بازی انتخاب کنید. المان‌های ترسناک بازی صرفاً به محیط‌های آن ختم نمی‌شود و شخصیت‌های ترسناک دیگر بازی‌های استودیوی بازی یعنی Keplerians Horror Games حضور دارند که باید به نحوی آن‌ها را از بین ببرید. انواع مختلفی از سلاح‌های گرم و سرد نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که هریک از آن‌ها نیز قابلیت ارتقا نیز دارند.

دانلود بازی Horror Brawl

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی بتل رویال Farlight 84

۲۵. بازی Farlight 84

  • استودیو: Farlight
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۳

بازی Farlight 84 یکی از جدیدترین بازی‌های بتل‌رویال موبایلی است که بازیکنان را وارد رقابت‌های آیندگرایانه می‌کند. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ خود از بین شخصیت‌های موجود انتخاب و با کسب امتیازهای لازم آن شخصیت را با آیتم‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. البته در هر زمان از بازی می‌توانید شخصیت‌های دیگر بازی را نیز استفاده کنید که این نکته را باید در نظر داشته باشید برای استفاده از آن‌ها باید امتیازهای لازم را در اختیار داشته باشید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در رقابت‌های استفاده کنید. همچنین در سطح نقشه بزرگ بازی وسایل نقلیه مختلف و با ویژگی‌های آیندگرایانه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای جابه‌جاشدن استفاده کنید. گرافیک بازی یادآور بازی‌های مانند Fortnite است که به‌خوبی توانسته خود را متمایز کند. بازی Farlight 84 ساخته استودیوی Farlight یک اثر بتل‌رویال جذاب است که می‌تواند تا مدت‌ها با ویژگی‌های خوبی که دارد، سرگرم‌کننده باشد.

دانلود بازی Farlight 84

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی بتل رویال Happy Zone

۲۴. بازی Happy Zone

  • استودیو: Azur Interactive Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Happy Zone بازیکنان را وارد یک بتل‌رویال رنگارنگ می‌کند، جایی که با در اختیار داشتن طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف باید دشمنان خود را نابود کنید. بازی شامل یک نقشه وسیع و پرجزئیات است. این مورد حتی در طراحی شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی نیز وجود دارد. بازیکنان می‌توانند از بین شخصیت‌های مختلف یکی را برای نبرد‌های انتخاب کنند که هریک از این شخصیت‌ها توانایی‌های مخصوص به خود را دارند. با امتیازهایی که در طول رقابت‌های خود به دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های خود را آن‌گونه که می‌خواهید با آیتم‌های شخصی‌سازی کنید. یکی از موارد مهم در حین تجربه بازی، داشتن استراتژی مناسب است. در واقع باید با یک استراتژی مناسب در بازی پیشروی کنید که در غیر این صورت زیاد نمی‌توانید در بازی دوام بیاورید. در مجموع بازی Happy Zone ساخته استودیوی Azur Interactive Games یک اثر بتل‌رویالی جذاب است که می‌تواند تا مدتی بازیکنان سرگرم کند.

دانلود بازی Happy Zone

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone Mobile

۲۳. بازی Call of Duty: Warzone Mobile

  • استودیو: Activision
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۳

سری Call of Duty یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های اکشن اول‌شخص است که در طی دهه‌های مختلف توانسته میلیون‌ها بازیکن را سرگرم خود کند. بازی Call of Duty Warzone احتمالاً یکی از پرطرفدارترین نسخه‌های این مجموعه باشد که به‌واسطه رایگان بود توانسته بازیکنان بسیار بیشتری را جذب خود کند. بازی Call of Duty Warzone Mobile نسخه موبایل این مجموعه حساب می‌شود که به‌تازگی و به‌صورت محدود در دسترس قرار گرفته است. در این بازی ۱۲۰ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که موضوع می‌تواند شامل بازی تیمی یا تک‌نفره باشد. همانند نسخه کنسولی بازیکنان در یک نقشه بسیار بزرگ و با جزئیات قرار می‌گیرند. سری Call of Duty همواره در بخش اسلحه‌ها بازی خوب عمل می‌کند و این مورد نیز در این بازی نیز صدق می‌کند. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف در دسترس است که با پیشرفت در بازی و کسب امتیازهای لازم می‌توانید آن‌ها شخصی‌سازی کنید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی بتل‌رویال حرفه‌ای را تجربه کنید، قطعاً بازی Call of Duty Warzone Mobile بهترین گزینه در این فهرست است.

دانلود بازی Call of Duty: Warzone Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی بتل رویال Stumble Guys

۲۲. بازی Stumble Guys

  • استودیو: Scopely
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

اگر از بازی‌های بتل‌رویالی موبایلی که بیشتر آن‌ها شبیه به یکدیگر شده‌اند، خسته هستید، پیشنهاد ما بازی Stumble Guys است. در هر نوبت از این بازی، بازیکنان در یک گروه ۳۲ نفره قرار می‌گیرند که باید در هر مرحله به شکلی برنده شوند. البته که هیچ یک از مراحل بازی آسان نخواهند بود و هریک از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال در یکی از مراحل باید خود را به خط پایان برسانید که باتوجه‌به موانع مختلف کار را دشوار می‌کند. نکته خوب در این رابطه این است که در هر بازی مراحل به شکل اتفاقی انتخاب می‌شوند که از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند. بازیکنان می‌تواند شخصیت‌ خود را با سلیقه خود با آیتم‌های شخصی‌سازی کنند. باتوجه‌به ذات بازی قابلیتی تحت ارتقا شخصیت بازی وجود ندارد ولی می‌توانید با امتیازهایی که در طول رقابت‌های مختلف به‌دست می‌آورید، آیتم‌های تزیینی مختلف را خریداری کنید.

دانلود بازی Stumble Guys

دانلود گوگل پلی Google Play

لباس های متنوع بازی Fortnite

۲۱. بازی Fortnite

  • استودیو: Epic Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بدون تردید می‌توان بازی Fortnite را یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل‌رویال دانست که روزانه میلیون‌ها بازیکن آن را تجربه می‌کنند. این بازی اولین در سال ۲۰۱۱ و در مراسم بهترین بازی‌های سال رونمایی شد و پس از یک غیببت طولانی و با کش و قوس‌های فراوان سرانجام در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در بازی شما باید در مقابل ۱۰۰ بازیکن دیگر به‌صورت تک‌نفره یا گروهی به رقابت بپردازید. یکی از اصلی‌ترین مکانیزم‌های Fortnite سیستم ساخت‌وساز است که بعدها در بازی‌های دیگر سبک بتل رویال به روش‌های مختلفی از آن استفاده شده است. بازی Fortnite یک پشتیبانی بسیار خوب دارد و هرچند وقت یکبار آپدیت‌هایی برای آن منتشر می‌شوند که ویژگی‌های مختلفی را به آن اضافه می‌کند. همچنین بازی به غیر از حالت بتل رویال حالت‌های مسابقه‌ای دیگر دارد که همگی آن‌ها می‌تواند به خوبی مخاطب خود را سرگرم کنند. تم کارتونی و بسیار شاد و جذاب Fortnite یکی از مهم‌ترین المان‌های آن است. طراحی محیط‌های پویا، نورپردازی صحیح و همینطور مدل‌های بازی که همگی در نسخه‌ی موبایل به بهترین شکل ایجاد شده‌اند. بازی در حال حاضر از فروشگاه گوگلی‌پلی حذف شده است اما شما می‌توانید ازطریق لینک زیر از وب‌سایت رسمی اپیک گیمز آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Fortnite

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید sausage man

۲۰. بازی Sausage Man

  • استودیو: XD Entertainment Pte
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

احتمالا دیده‌اید که بازی‌هایی مانند فورتنایت بازیکنان را در شکل و شمایل عجیبی در میادن نبرد قرار می‌دهند، اما شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که زمانی قرار باشد در نقش یک سوسیس به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازد. بازی Sausage Man از استودیوی XD Entertainment Pte دقیقا بازیکنان در این نقش قرار می‌دهد. در ابتدای بازی باید شخصیت خود را آنگونه دوست دارید، طراحی کنید. سپس وارد مسابقه‌ای می‌شوید که هیچ سلاح و آیتم خاصی را در اختیار ندارید و باید برای به‌دست آوردن سلاح و دیگر آیتم‌های بازی، خانه‌ها و دیگر مناطق نقشه را جست‌وجو کنید. برخلاف اکثر بازی‌های بتل رویال که فضای سنگین و خشنی دارند، بازی Sausage Man فضای شاد و جذابی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که در نوع خود بسیار جالب کار شده است. در محیط بازی انواع مختلف آیتم‌ها وجود دارند که می‌توانید از هریک از آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال وسیله نقلیه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن در حالت زمینی و همچنین در حالت پرواز استفاده کنید. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوتی از سبک بتل رویال داشته باشید Sausage Man ارزش حدالقل یکبار تجربه را دارد.

دانلود بازی Sausage Man

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید PIXEL'S UNKNOWN BATTLE GROUND

۱۹. بازی Unknown Royal Battle

  • استودیو: Super Games Studio
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

به احتمال زیاد در اولین تجربه از بازی Unknown Royal Battle ساخته استودیوی Super Games Studio به یاد بازی محبوب ماینکرافت با آن ظاهر پیکسلی بیفتید. در این بازی باید در قالب بتل رویال با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. در ابتدای بازی باید موقیعت مناسبی را در نقشه پیدا کنید و در زمان مناسب از هوایپما به بیرون بپرید و در موقیعت مورد نظر فرود بیایید. شما سلاحی در ابتدای نبرد ندارید و باید با جست‌وجو در خانه‌ها و امکان مختلف سلاح و تجهیزات مورنیاز را جمع‌آوری کنید. نقشه بازی تقریبا بزرگ است اما پس از مدتی نقشه کوچک و کوچک‌تر می‌شود و این موضوع بازیکنان را به یکدیگر نزدیک می‌کند و در این مواقع باید حواستان چند برابر جمع شود. شما می‌توانید بازی را از زاویه دید اول‌شخص و سوم‌شخص تجربه کنید. همچنین در نقشه وسایل نقیله مختلفی وجود دار که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی Unknown Royal BattleD

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی کالاف دیوتی موبایل

۱۸. بازی Call of Duty Mobile

  • استودیو: TiMi Studio Group
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

دیگر کمتر گیمری را می‌توان پیدا کرد که نام کالاف دیوتی، یکی از بهترین بازی‌های اکشن اول شخص را نشنیده باشد. بازی‌ای که همیشه به خاطر گرافیک و اکشن بسیار خوب خود طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Call of Duty: Mobile جدیدترین نسخه از این مجموعه برای موبایل است که در سال ۲۰۱۹ برای اندروید و آیفون منتشر شد. این بازی شامل چندین حالت مسابقه‌ای مختلف است که محبوب‌ترین آن حالت بتل رویال است. در حالت بتل رویال باید در نقشه‌ای که ۱۰۰ بازیکن دیگر که در آن حضور دارند به‌صورت تک نفره یا به‌صورت گروهی به مبارزه بپردازید. درزمان شروع بازی شما تنها یک چاقو در اختیار و باید برای جمع اسلحه‌های مختلف در نقشه بازی به جست‌وجو در خانه‌ها بپردازید. استودیوی TiMi Studio Group گیم‌پلی بازی را با حفظ ویژگی‌های همیشگی این مجموعه، یعنی یک اکشن پرزرق و برق را برای گیمرهای موبایل آماده کرده است.

دانلود بازی Call of Duty Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Garena Free Fire

۱۷. بازی Garena Free Fire

  • استودیو: Garena International
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Garena Free Fire یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های بتل رویال اندروید است که شما را وارد نبرد‌های سنگین جنگی با حضور حدود ۵۰ بازیکن می‌کند. در این بازی می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا با دوستان خود تا حداکثر ۴ بازیکن به رقابت بپردازید. در ابتدای هربازی باید قسمتی از نقشه بزرگ بازی را در نظر بگیرید و بعد در زمان مناسب از هواپیما خارج شده و در موقعیت خود فرود بیایید. در این زمان شما سلاح خاصی را ندارید و باید برای دفاع از خود آیتم‌های مورد نیاز را از گوشه کنار محیط بازی پیدا کنید. سلاح‌های بازی تنوع خوبی دارند و می‌توانید سلاح‌هایی مانند Sniper و MachineGun را پیدا و استفاده کنید. مانند اکثر بازی‌های بتل رویال پس ازمدتی که از زمان بازی می‌گذرد نقشه کوچک‌تر می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن به محدود امن برسید در غیر‌صورت نوار سلامتی شما به سرعت کم می‌شود. همچین در بازی وسایل نقلیه مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مجموع Free Fire یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال اندروید است و تجربه آن به‌شدت توصیه می‌شود.

دانلود بازی Garena Free Fire

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Magic Arena: Battle Royale

۱۶. بازی Magic Arena: Battle Royale

  • استودیو: Tap Anywhere
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Magic Arena: Battle Royale ترکیبی از بتل رویل و سبک موبا است و شما باید با انتخاب یکی شخصیت‌های بازی که هریک از آن‌ها توانایی‌ و سلاح‌های مخصوص به خود را دارند با دیگر بازیکنان به رقابت‌های انفرادی و تیمی بپردازید. در ابتدای بازی شما چند مأموریت آموزشی را طی می‌کنید تا قوانین و روند گیم‌پلی بازی را متوجه شوید. روند گیم‌پلی بازی به این شکل است که باید با نزدیک شدن به دیگر بازیکنان با استفاده از سلاح‌های خود به آن‌ها ضربه بزنید که این مورد نیازمند یک استراتژی مناسب است. بازی شامل نقشه‌ها و محیط‌های متنوعی است که هرکدام حس و حال متفاوتی را به بازیکنان می‌دهد. شما می‌توانید در بعضی از قسمت‌های نقشه بازی مانند بوته‌ها پنهان شوید و در لحظه مناسب به دشمنان حمله و آن‌ها غافلگیر کنید. در مجموع ساخته استودیوی Tap Anywhere یک بازی بتل رویال جذاب و در عین حال ساده است که می‌تواند به‌راحتی شما را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Magic Arena: Battle Royale

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Guns Royale

۱۵. بازی Guns Royale

  • استودیو: Wizard Games Incorporated
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در همان ابتدای تجربه بازی Guns Royale ساخته استودیوی Wizard Gamesبه یاد بازی بسیار محبوب ماینکرافت می‌افتید. در این بازی شما باید از نمای بالا شخصیتی که در ابتدای بازی ساخته‌اید را کنترل کنید. در شروع هر مسابقه شما هیچ آیتمی را در اختیار نخواهید داشت و باید در جستجوی اسلحه و سایر آیتم‌‌های دیگر در خانه‌های مختلف باشید. نقشه بازی کوچک است و در نتیجه زمان هردست بازی کوتاه است. در هرمسابقه دایره‌ای قرمز رنگ در نقشه مشخص می‌شود که تمام بازیکنان باید در حول آن دایره قرار گیرند که در صورت نرسیدن در زمان مشخصی شده کشته خواهند شد. یکی از نکات خوب بازی داشتن حالت آفلاین بتل رویال است که می‌توانید گاهی به‌صورت آفلاین به تجربه بتل رویال بپردازید. در مجموع بازی Guns Royale یک اثر خوب و بسیار سرگرم‌کننده در سبک بتل رویال است که تجربه آن بدون تردید می‌تواند جذاب باشد.

دانلود بازی Guns Royale

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Rocket Royale

۱۴. بازی Rocket Royale

  • استودیو: GameSpire
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی بتل رویال Rocket Royale با وجود شباهت‌هایی که بادیگر بازی‌های این سبک، مخصوصا بازی فورتنایت دارد ولی با چند ایده خاص خود تجربه کمی‌ متفاوت‌تری را برای بازیکنان به وجود آورده است. در این بازی مانند دیگر بازی‌های بتل رویال اکشن، در ابتدا با دست خالی باید به‌دنبال سلاح‌ و آیتم‌های مختلفی باشید که البته مانند بازی فورتنایت یک ابزار برای ازبین‌بردن موانع مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با به‌دست آوردن یکی سری آیتم، سازه‌های مختلفی برای دفاع از خود طراحی کنید. برای برنده شدن در بازی دو راه وجود دارد؛ مورد اول مانند دیگر بازی‌های بتل رویال، نابودی همه بازیکنان زمین است و دیگری پیدا کردن ابزاری برای طراحی یک موشک و فرار از منطقه است. شاید در ابتدا این موضوع کمی آسان به‌نظر برسد ولی برای طراحی این موشک با چالش‌های مختلفی مانند یکجا نبودن همه آیتم‌های لازم و از همه مهم‌تر دشمنانی که همگی به‌دنبال آن آیتم‌ها هستند، مواجه خواهید شد. در مجموع اگر در گذشته بازی‌های بتل رویال مختلفی را تجربه کردید ساخته استودیوی GameSpire می‌تواند مانند دیگر بازی بتل رویال شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Rocket Royale

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Bullet League - Battle Royale

۱۳. بازی Bullet League - Battle Royale

  • استودیو: Funday Factory
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

Bullet League یک بازی بتل رویال دو بعدی جذاب و کوچک است که می‌توانید به‌صورت انفرادی یا تیمی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. به واسطه کوچک بودن نقشه بازی، بازیکنان خیلی سریع به یکدیگر برخورد می‌کنند که هیجان بازی را از همان ابتدای بازی بالا می‌برد. همچنین به واسطه سرعت بالای بازی باید در سریع‌ترین زمان ممکن سلاح و تجهیزات مختلف را به‌دست بیاورید. بازی شامل چندین شخصیت‌ مختلف است که می‌توانید با کسب امتیاز آن‌ها را آزاد کنید. همچنین سلاح‌های بازی قابلیت ارتقا دارند که می‌توانید با سکه‌های به‌دست آورده آ‌ن‌ها را ارتقا دهید که در نبردهای مختلف تجربه بهتری را داشته باشید. Bullet League شامل چند نقشه مختلف است که با تنوع خوبی که دارند تجربه‌ متفاوتی را در هر مسابقه به شما می‌دهند. درکنار تمام ویژگی‌های خوب بازی می‌توان به گرافیک شاد و جذاب و همچنین موسیقی هیجان‌انگیزی که در طول هر رقابت به گوش شما می‌رسد، اشاره کرد.

دانلود بازی Bullet League - Battle Royale

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Disorder

۱۲. بازی Disorder

  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

NetEase Games یک از استودیو‌هایی است که تجربه خوبی در ساخت بازی های اندروید مخصوصا در سبک بتل رویال دارد که بازی Disorder یکی از این آثار این استودیو است. در این بازی باید در رقابت‌های بتل‌ رویال به‌صورت تک‌نفره یا در یک تیم ۴ نفره شرکت کنید. در ابتدای بازی هیچ سلاحی برای دفاع و مبارزه در اختیار نخواهید داشت و چاره‌ای به‌جز، جست‌وجو در خانه‌ها و محیط‌های مختلف نقشه برای به‌دست آوردن سلاح و دیگر آیتم‌های بازی ندارید. بازی شامل تعداد زیادی شخصیت‌های مختلف است که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را برای رقابت انتخاب کنید که البته برای به‌دست آوردن شخصیت‌های بازی باید امتیاز لازم را داشته باشید. بازی Disorder درکنار بخش بتل رویال چند حالت دیگر مانند رقابت‌های ۵ به ۵ را دارد که می‌توانید با دوستان خود در آن به رقابت بپردازید. در مجموع Disorder یک بازی خوب در سبک بتل رویال است اما بعید به‌نظر می‌رسد که بتواند طرفداران بازی‌هایی مانند پابجی و فورتنایت را به سمت خود جذب کند.

دانلود بازی Disorder

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید ZombsRoyale

۱۱. بازی ZombsRoyale

  • استودیو: End Game
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی ZombsRoyale ساخته استودیوی End Game شامل چندین حالت بتل رویال مختلف است که هریک از آن‌ها به‌تنهایی می‌توانند برای مدت‌ها شما را سرگرم کنند. بازی شامل حالت آفلاین و آنلاین است. در بخش آفلاین بازی باید در یک نبرد با ۹۹ شخصیت دیگر به رقابت بپردازید که هیجان خاص خود را دارد. حالت آنلاین بازی خود شامل چند بخش مختلف است. شما می‌توانید با تشکیل یک تیم ۴ نفره به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازید. احتمالا جذابت‌ترین حالت آنلاین این بازی بخش ۵۰ به ۵۰ است. در این حالت به‌صورت خودکار وارد یک تیم ۵۰ نفره می‌شوید و باید با یک تیم ۵۰ دیگر به رقابت بپردازید که هیجان بسیار بالایی دارد. درکنار تمام موارد اشاره شده وجود زامبی‌های مختلفی که در گوشه و کنار نقشه بازی پرسه می‌زنند هیجان بازی را دوچندان می‌کند. ZombsRoyale شامل چند نقشه مختلف است که تنوع خوبی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه پرهیجان را در قالب یک بازی بتل رویال را انجام دهید، قطعا ZombsRoyale می‌تواند گزینه جذابی باشد.

دانلود بازی ZombsRoyale

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید FOG - MOBA Battle Royale Game

۱۰. بازی FOG - MOBA Battle Royale Game

  • استودیو: PLAYNETA LIMITED
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی FOG - MOBA Battle Royale شما را در یک رقابت ترکیبی از بتل رویال و موبا قرار می‌دهد. در ابتدای بازی باید از بین سه شخصیت مختلف که هرکدام از آن‌ها کلاس‌های مختلفی دارند یک شخصیت را انتخاب کنید. در شروع هر رقابت در حدود ۳۰ ثاینه فرصت دارید که یک قسمت از نقشه را برای شروع بازی خود انتخاب کنید. در هر رقابت در حدود ۳۰ بازیکن در نقشه حضور دارند که باید با آن‌ها به مبارزه بپردازید که علاوه‌بر آن‌ها موجودات زامبی شکلی در بازی وجود دارند. باتوجه‌به شخصیتی که انتخاب کردید سلاح‌های مختص به آن شخصیت را در ابتدای هررقابت در اختیار دارید اما می‌توانید با جست‌وجو در محیط بازی به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازید. پس از گذشت مدتی از هرمسابقه نقشه کوچک‌تر می‌شود که این موضوع رقابت را سخت‌تر می‌کند که در این مواقع باید بهترین استراتژی را داشته باشید. در مجموع ساخته استودیوی PLAYNETA LIMITED یک اثر جذاب در سبک بتل رویال است که تجربه آن به‌شدت توصیه می‌شود.

دانلود بازی FOG - MOBA Battle Royale Game

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Zooba

۹. بازی Zooba: Zoo Battle Royale Game

  • استودیو: Wildlife Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در بازی بتل رویال Zooba ساخته استودیوی Wildlife Studios باید با انتخاب شخصیت مورد نظر در رقابت‌های ۲۰ نفره برای تبدیل شدن به بهترین حیوان باغ وحش رقابت کنید. در ابتدای بازی شما تنها به سه شخصیت برای انتخاب دسترسی دارید و با گذشت زمان و کسب امتیازهای مختلف می‌توانید به سایر شخصیت‌های بازی دسترسی پیدا کنید. Zooba مانند سایر بازی‌های بتل رویال دیگر از یک نقشه برخورددار است که به مرور زمان کوچکتر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که در اواخر هر بازی با احتیاط به مناطق مختلف بروید. همچنین در ابتدای هربازی، شما سلاحی به همراه نخواهید داشت و باید با جست‌وجو در محیط بازی به‌دنبال سلاح‌های مختلف باشید. سلاح‌های بازی تنوع خوبی دارند که به‌عنوان مثال می‌توانید تیروکمان، شات گان، نارنجک اشاره کرد. بازی Zooba گرافیکی فانتزی و رنگارنگی دارد که باتوجه به ماهیت بازی کاملا مناسب چنین بازی است.

دانلود بازی Zooba: Zoo Battle Royale Game

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Rules of Survival

۸. بازی RULES OF SURVIVAL

  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

یکی دیگر از بازی‌های بتل رویالی که باید در مقابل تعداد زیادی بازیکن آنلاین دیگر برای زنده‌ماندن تلاش کنید بازی RULES OF SURVIVAL ساخته استودیوی NetEase Games است. محیطی که در آن قرار دارید شامل یک نقشه بزرگ و پرجزئیات است که به‌عنوان یک بازی موبایل بسیار خوب و جذاب کارشده است. در زمان ورود به هررقابت شما سلاحی برای دفاع از خود ندارید و باید به محض ورود به مسابقه در جستجوی سلاح‌ و آیتم‌های مختلف باشید. باتوجه‌به نقشه بزرگ بازی انواع وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای طی کرد مسیرهای‌ طولانی استفاده کنید. در پایان هربازی باتوجه‌به‌دست‌آوردهایی که داشته‌اید امتیاز و سکه‌هایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید از سکه‌ها برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود بازی RULES OF SURVIVAL

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Omega Legends

۷. بازی Omega Legends

  • استودیو: I Got Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

Omega Legends یک بازی اکشن به سبک بتل رویال است که باید در آن در مبارزات انفرادی یا گروهی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. یکی از نکات قابل‌توجه بازی، شباهت بی‌حدومرز آن به نقشه بازی محبوب فورتنایت است. درواقع اگر تجربه بازی فورتنایت را داشته باشید می‌دانید که گرافیک خاص خود را دارد که در Omega Legends چیزی شبیه به آن را مشاهده می‌کنید. در بازی شخصیت‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند که هریک از آن‌ها قابلیت‌های منحصربفردی را دارند که می‌توانید از آن‌ها برای نبردهای خود استفاده کنید. مانند دیگر بازی‌های اکشن سبک بتل رویال در همان ابتدای مسابقه سلاح‌ خاصی برای مبارزه و دفاع از خود ندارید و باید به محض فرود آمدن از هواپیما به‌دنبال تجهیزات مختلف از خانه‌ها و محیط‌های اطراف باشید. در مجموع ساخته استودیوی I Got Games تفاوتی آنچنانی با دیگر بازی‌های بتل رویال ندارد ولی می‌تواند گزینه سرگرم کننده‌ای برای علاقه‌مندان این سبک از بازی باشد.

دانلود بازی Omega Legends

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Super Mecha Champions

۶. بازی Super Mecha Champions

  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در بازی Super Mecha Champions ساخته استودیوی NetEase Games اینبار باید با ربات‌های غول‌پیکر وارد نبرد بتل رویال شوید. درواقع شخصیت‌هایی در بازی وجود دارند که کنترل این ربات‌ها را برعهده دارند. در قسمت‌هایی از بازی می‌توانید کنترل ربات را رها کنید و به خانه‌ها برای جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بروید. در هر بازی ۱۰۰ بازیکن وجود دارند که باید با آن‌ها مبارزه کنید. همچنین به مرور زمان نقشه بازی بسته‌ می‌شود که اگر خارج محدود باشید به سرعت نوار سلامتی شما کاهش پیدا می‌کند. Super Mecha Champions شامل تعدادی زیادی ربات است که می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها آزاد یا اینکه ربات‌های خود را با انواع تجهیزات جنگی ارتقا دهید. بازی با وجود اینکه یک اثر موبایلی است اما در زمینه گرافیک و جزئیات بصری بسیار جذاب و دیدنی کار شده است.

دانلود بازی Super Mecha Champions

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Creative Destruction

۵. بازی Creative Destruction

  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

Creative Destruction یکی دیگر از بازی‌های بتل رویال اندروید است که شباهت انکار ناپذیری با دیگر بازی بتل رویال محبوب مانند فورتنایت دارد. در این بازی در یک نقشه تقریبا بزرگ باید با ۱۰۰ بازیکن دیگر به‌صورت انفرادی یا در قالب تیم به رقابت بپردازید. در ابتدای هرمسابقه باتوجه‌به شخصیتی که انتخاب کرده‌اید یک وسیله ابتدایی برای نابودی محیط در اختیار دارید و باید برای به‌دست آوردن سلاح‌های دیگر به جست‌وجو در خانه‌ها و مناطق مختلف نقشه بپردازید. در بازی یک سیستم ساخت‌وساز وجود دارد که می‌توانید با جمع‌آوری آیتم‌های لازم سازه‌هایی در جهت دفاع از خود بسازید. یک سری وسایل نقلیه مانند موتور، اتومبیل و چند مورد دیگر در بازی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با سکه‌ها و امتیازاتی که در طول هربازی به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های خود را شخصی‌ساز کنید. در مجموع بازی Creative Destruction یک بازی بتل رویال جذاب که با الگوبرداری از بازی فورتنایت سعی در جذب بازیکنان دارد.

دانلود بازی Creative Destruction

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Cyber Hunter

۴. بازی Cyber Hunter

  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

تصور کنید بازی پابجی وارد یک فضای آینده گرایانه شده و همچنین تم علمی و تخیلی پیدا کرده است. تمام این تفاسیر در بازی Cyber Hunter ساخته استودیوی NetEase Games وجود دارند. شما می‌توانید در این بازی در رقابت‌های آنلاین بتل رویال به‌صورت انفرادی یا به همراه دوستان خود به مبارزه بپردازید. همان‌طور که اشاره شد بازی تم آینده گرایانه‌ای دارد پس می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. به‌عنوان مثال با دست‌کش‌های مخصوصی که می‌توایند آن‌ها را به‌دست بیاورید روی دیوارهای شروع به حرکت کنید (چیزی شبیه مرد عنکوبوتی). همچنین سلاح‌های بازی متناسب با فضای بازی طراحی شده‌اند که از تنوع خوبی نیز برخوردار هستند. شما می‌توانید با امتیازهایی که در طول هر بازی به‌دست می‌آورید شخصیت خود را ارتقا دهید. در مجموع اگر قبلا تجربه بازی پابجی موبایل را داشته‌اید و می‌خواهید تقریبا باهمان سیستم گیم‌پلی‌ای یک بازی با تم آینده گرایانه را تجربه کنید، Cyber Hunter می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی Cyber Hunter

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Heroes Strike

۳. بازی Heroes Strike

  • استودیو: WolfFun
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Heroes Strike شما را در نقش قهرمانانی قرار می‌دهد که هریک از آن‌ها توانایی مختص به خود را دارند. شما با انتخاب هر یک از این قهرمانان می‌توانید وارد حالت‌های مختلف بازی که یک از آن‌ها حالت بتل رویال با ۱۲ بازیکن است، شوید. در این حالت باتوجه‌به تعداد کم بازیکن در نقشه بسیار کوچکی حضور دارید و همین موضوع باعث می‌شود که از همان ابتدای بازی دشمنان خود را مشاهده کنید. در محیط بازی یک‌سری صندوق‌هایی وجود دارند که می‌توانید با نابودی آن‌ها آیتم‌های سلامتی و نیرو‌های ویژه را پیدا کنید. در هر ۱۰ الی ۱۵ ثانیه نقشه بازی کوچک‌تر می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن در محدود امن قرار بگیرید. همان‌طور که اشاره شد هریک از بازیکنان ویژگی مختص به خود را دارند که این ویژگی شامل سلاح‌های آن‌ها نیز می‌شود. درواقع در حالت بتل رویال سلاح خاصی در محیط وجود ندارد و باید با سلاح مخصوص شخصیت خود به مبارزه بپردازید. در مجموع ساخته استودیوی WolfFun یک تجربه مفرح از سبک بتل رویال است که می‌تواند گاهی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Heroes Strike

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی Pixel Gun 3D

۲. بازی Pixel Gun 3D

  • استودیو: Pixel Gun 3D
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

بازی Pixel Gun 3D شاید یکی از زیباترین بازی‌های بتل رویال این فهرست باشد که می‌توانید تجربه کنید. بازی یک گرافیک پیکسلی و دنیایی شبیه به ماینکرافت دارد که باید در آن در یک رقابت بتل رویال شرکت کنید. در این بازی انواع حالت‌های مختلف مبارزه‌ای وجود دارد که یکی از آن‌ها حالت بتل رویال است. در این حالت شما باید در یک نقشه بزرگ که بیش از ۵۰ بازیکن در آن قرار دارند به مبارزه بپردازید. در ابتدا سلاح خاصی در اختیار ندارید و باید به‌سرعت سلاحی را برای خود پیدا کنید. یکی از نکات خوب بازی تنوع زیاد سلاح‌های درون بازی است. در منوی بازی شما می‌توانید شخصیت‌ خود را آنگونه دوست دارید شخصی‌سازی کنید و همچنین این کار را در مورد اسلحه‌های بازی نیز انجام دهید. بازی تعداد بسیار زیادی آیتم‌های مختلف مانند وسایل نقلیه خاص، چترهای نجات مختلف و کلی آیتم دیگر که می‌توانید با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید، آن‌ها را خریداری کنید.

دانلود بازی Pixel Gun 3D

دانلود گوگل پلی Google Play

پوستری از بازی PUBG: New State

۱. بازی PUBG: New State

  • استودیو: KRAFTON
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی PUBG: New State را می‌توان یک به‌روزرسانی بزرگ برای PUBG: Mobile عنوان کرد که با اضافه کردن ویژگی‌های مختلف سعی در جذب بازیکنان بیشتری را دارد. در ابتدای بازی همانند نسخه اصلی باید شخصیت خود را طراحی کنید که در این نسخه آزادی عمل بیشتری را دارید به‌عنوان مثال می‌توانید از همان ابتدا لباسی را برای شخصیت خود انتخاب کنید. علاوه‌بر نقشه‌های قبلی، بازی دو نقشه جدید به نام‌های Troi برای حالت اصلی بازی و دیگری با نام Station برای Team Deatmach را دارد. اگر در گذشته PUBG: Mobile را تجربه کرده‌ باشید در New State شاهد گیم‌پلی متفاوتی نخواهید بود و همه چیز همانند قبل است. در PUBG: New State می‌توانید از صندوق عقب اتومبیل‌ها برای حمل‌و‌نقل ابزاری که شاید در ادامه به کار شما بیایند، استفاده کنید. در نقشه جدید بازی با نام Troi که در ابتدای معرفی بازی به آن اشاره شد، فضای جذاب‌تری را نسبت به سایر نقشه‌های بازی ارائه می‌کند که به‌عنوان مثال می‌توان به وجود اتومبیل‌های برقی در آن اشاره کرد.

دانلود بازی PUBG: New State

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی‌های بتل رویال اندروید بیاندازیم که می‌توانند به‌راحتی شما را مدت‌ها سرگرم خود کنند. نظر شما چیست؟ اگر بازی خاصی در این سبک می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بازی بتل رویال اندروید چی نصب کنم؟

چه سبکی می‌خواهید؟‌ اگر بازی اکشن می‌خواهید پابجی جدید، کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت هنوز بهترین‌ها هستند. اگر جمع‌وجور می‌خواهید Sausage Man و پیکسل بتل گراند مناسب شما خواهد بود. درضمن بازی زوبا رو هم فراموش نکنید.

سال ۲۰۲۳ بتل رویال اندروید چه بازی عرضه شده است؟

۲۰۲۳ بازی بسیار جذاب کالاف دیوتی وارزون موبایل و همینطور بازی فارفلایت در سبک بتل رویال برای اندروید منتشر شده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده