نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۱۱

یکی از تماشاگران کنفرانس مایکروسافت نسخه رایگان Cyberpunk 2077 را دریافت کرد [E3 2019]

در طول برگزاری کنفرانس مایکروسافت، اتفاق جالب توجهی رخ داد که منجر به دریافت رایگان بازی Cyberpunk 2077 از سوی یکی از تماشاگران کنفرانس شد. با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2019، تریلر خیره‌کننده‌ای از بازی Cyberpunk 2077 به نمایش گذاشت. در انتهای تریلر کیانو ریوز، بازیگر فیلم جان ویک، نشان داده شد که به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی قرار است در این اثر ایفای نقش کند. پس از نمایش تریلر، کیانو ریوز وارد استیج کنفرانس شد که مورد استقبال تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت. زمانی که Keanu Reeves قصد داشت سخنان خود درباره بازی شروع کند، یکی از تماشاگران از فرط هیجان خطاب به ریوز فریاد زد: «تو نفسگیری!». این اتفاق باعث شد ریوز به ابراز احساسات او واکنش نشان بدهد و حضار او را تشویق کنند.

براساس اخبار بازی منتشر شده، پس از این اتفاق پیتر سارک، فرد فریاد زننده، در حساب توییتر خود ویدیویی از این لحظه جذاب به اشتراک گذاشت و اعلام کرد سران استودیو CD Projekt Red با وی ملاقات کرده‌اند و به پاس رفتار هیجانی و دوست‌داشتنی وی نسخه کالکتور ادیشن بازی Cyberpunk 2077 را به صورت رایگان به پیتر سارک هدیه داده‌اند. شایان ذکر است، تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر از پست پیتر سارک دیدن کرده‌اند.

در کنفرانس مایکروسافت، به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد. براساس اعلام سازندگان، این بازی در روز ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی لحظه به یادماندنی در کنفرانس مایکروسافت را در پایین تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده