نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ انتشار بلوری فیلم Pet Sematary تایید شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Pet Sematary را تایید و اعلام کرده است.

از فروردین امسال، اکران جهانی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) آغاز شد و این فیلم نقدهای متوسط و خوبی را از منتقدان دریافت کرد و همچنین در گیشه نیز عملکرد قابل قبولی را داشته است. این فیلم ترسناک تاکنون بیش از ۱۱۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۵۴.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین بودجه ساخت فیلم Pet Sematary تنها ۲۱ میلیون دلار اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم ترسناک را تایید کرده و جزئیاتی از محتوای اضافه آن را نیز به اشتراک گذاشته است. 

طبق گفته بخش خانگی محصولات پارامونت، در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Pet Sematary در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ (۴ تیر ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم ترسناک که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ (۱۸ تیر ۱۳۹۸) خواهیم بود. همچنین نسخه خانگی این فیلم حاوی بیش از ۹۰ دقیقه محتوای اضافه نیز است. نسخه خانگی فیلم Pet Sematary دارای صحنه‌های اضافه از جمله یک پایان متفاوت در مقایسه با نسخه اکران فیلم خواهد بود. همچنین در نسخه خانگی این فیلم شاهد صحنه‌های حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و یک بخش چهار قسمتی که کارگردان، نویسندگان و بازیگران در مورد فیلم و بخش‌های مختلف آن صحبت و بحث خواهند کرد، نیز هستیم. 

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pet Sematary حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردان فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان)، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ، بر عهده داشته‌اند. فیلم Pet Sematary اقتباسی از رمان‌های ترسناک استیون کینگ است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده