نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

جیسون کلارک در حال مذاکره برای بازی در فیلم Pet Sematary

پارامونت مذاکره با جیسون کلارک برای بازی در نقش اصلی فیلم Pet Sematary را که اقتباسی از رمان‌های استفن کینگ است، آغاز کرده است.

شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس رمان ترسناک قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary) اثر استفن کینگ است که این رمان در سال ۱۹۸۳ منتشر شد و در سال ۱۹۸۹ یک اقتباس سینمایی نیز براساس آن تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته است. کوین کولش و دنیس ویدمایر که بیشتر برای کارگردانی فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان) شناخته شده‌اند، کارگردانی بازسازی فیلم Pet Sematary را بر عهده خواهند داشت. مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که ظاهرا پارامونت بازیگر اصلی این فیلم را انتخاب کرده است.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیسون کلارک، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، فیلم Lawless (بی‌قانون)، فیلم Everest (اورست) و فیلم Terminator: Genisys (ترمیناتور: جنسیس)، در حال مذاکره با پارامونت پیکچرز برای بازی در نقش دکتر لوییس کرید در بازسازی فیلم Pet Sematary است. فیلم The Aftermath به کارگردانی جیمز کنت و با بازی الکساندر اسکارشگرد و کیرا نایتلی، فیلم Serenity به کارگردانی استیون نایت و با بازی متیو مک‌کانهی و ان هتوی و فیلم First Man (اولین مرد) به کارگردانی دیمین شزل و با بازی رایان گاسلینگ و کلر فوی، فیلم‌های بعدی کلارک هستند.

Pet Sematary

این فیلم داستان پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ی شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ی کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فیلم Pet Sematary قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده