// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

کشته شدن برخی بازیکنان پس از تغییرات اخیر بازی Fortnite

برخی از بازیکنان Fortnite اعلام کرده‌اند که پس از تغییرات اخیری که در تونل‌های باد این بازی ایجاد شده، به‌طور ناگهانی در بازی کشته می‌شوند.

برخی از بازیکنانی که بازی Fortnite را انجام می‌دهند، خبر از مشکلاتی داده‌اند که پس از تغییرات تونل‌های باد در این بازی رخ می‌دهد؛ این تغییرات در تازه‌ترین آپدیت در بازی اعمال شدند که اوایل هفته‌ی جاری برای بازی در دسترس قرار گرفت. تونل‌های باد که در ابتدای فصل نهم به بازی بتل رویال فورتنایت اضافه شدند، به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با ورود به آن‌ها و معلق شدن روی جریان هوایی که بین این تونل‌ها وجود دارد، به‌سرعت به قسمت‌های دیگر نقشه بروند و جابه‌جا شوند. یکی دیگر از موارد اضافه شده به بازی یک سکو یا پایگاه هوایی جدید است که با چهار موتور عمودی روی هوا به‌صورت معلق قرار گرفته است.

بازیکنان Fortnite پس از اضافه شدن، این تونل‌ها را در دقایق آخر بازی یک مانع و مشکل تلقی کردند و یک‌سری گزارشات مبنی بر درست کار نکردن و ایرادات فنی را عنوان کردند که استودیو اپیک گیمز ناچار شد تغییراتی را در این بخش از بازی اعمال کند تا ایرادات گزارش داده شده رفع شوند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی و بنا به گزارش‌های متعددی که از کاربران این بازی محبوب به‌دست آمده، گفته شده که پس از اعمال تغییرات ذکر شده، برخی از بازیکنانی که از روی پایگاه یا Platform هوایی به پایین می‌پرند، خواهند مرد. دلیل این امر این است که استودیو Epic Games برای حل مشکلات قبلی که گزارش شد، ناچار شد چهار موتور اصلی پایگاه هوایی را که به‌صورت عمودی در چهار سمت آن قرار گرفته‌اند و به آن‌ها Slipstreams می‌گویند غیرفعال کند. اما بسیاری از بازیکنان از این تغییر آگاهی ندارند و در نتیجه هرگاه که وارد آن می‌شوند و انتظار معلق شدن را دارند، به پایین سقوط خواهند کرد.

Fortnite / زومجی

این کشته شدن‌ها گاهی اوقات حتی به پایان بازی نیز منجر می‌شود و دیگر باید تا آغاز دور بعدی منتظر ماند. اگرچه اپیک گیمز پس از این‌که تغییرات ذکر شده را اعمال کرد، در وب‌سایت خود تمامی آن‌ها را بیان کرد و به اطلاع بازیکنان رساند، اما بسیاری از بازیکنان به تمامی این تغییرات مشرف نبوده و از آن‌ها بی‌خبر هستند. این مشکل بیشتر مربوط به چهار موتور پایگاه هوایی می‌شود که وقتی به آن نگاه می‌کنید، به‌ظاهر در حال کار کردن است، اما در حقیقت خاموش شده و هیچ هشدار یا علامت ظاهری ندارد. پیشنهادی که بازیکنان به اپیک گیمز داده‌اند این است که یک علامت هشدار دهنده در کنار این موتورها قرار دهد که بیان‌گر خاموش بودن آن‌ها باشد، یا حداقل جلوه‌های بصری باد اطراف آن‌ها را نیز غیر فعال کند که اگر کسی به آن‌ها نگاه کرد به اشتباه وارد آن نشود.

اگر شما نیز این مشکل را تجربه کرده‌اید و به اشتباه در بازی کشته شده‌اید، نظرات خود را با سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده