نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازیگر سریال Young Sheldon به لیست صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo پیوست

ایان آرمیتیج، بازیگر سریال Young Sheldon و مکینا گریس، بازیگر فیلم پرفروش Captain Marvel، به جمع صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo (اسکوبی دوو) اضافه شدند.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپوتر (THR)، تو بازیگر خردسال به جمع صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo (اسکوبی دوو) شرکت برادران وارنر (Warner Bros) اضافه شدند. ایان آرمیتیج، بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی Young Sheldon (شلدون جوان) و Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) و همچنین مکینا گریس، بازیگر فیلم پرفروش Captain Marvel (کاپیتان مارول) که در این فیلم با بازیگران مطرحی چون بری لارسون در نقش کارول دنورز/کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، جایمن هانسو در نقش کوراث، لی پیس در نقش رونان، لاشانا لینچ در نقش ماریا رامبو، جما چان در نقش مین-اروا، انت بنینگ در نقش مار-ول/دکتر وندی لاوسون، کلارک گرگ در نقش فیل کولسن و جود لاو در نقش یان-راگ همبازی بود، قرار است در فیلم آتی شرکت برادران وارنر، صداپیشگی کنند. ایان آرمیتیج و مکینا گریس، قرار است به‌ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های شگی جوان و دافنه را در انیمیشن Scooby-Doo بر عهده بگیرند. این دو هنرپیشهٔ خردسال پیش‌تر در سریال Young Sheldon با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

Young Sheldon

کارگردانی انیمیشن Scooby-Doo قرار است بر عهده تونی کرون و مت لیبرمن باشد و کلی فریمان کریگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. این انیمیشن، اولین انیمیشن از دنیای سینمایی Hanna-Barbera (هانا-باربرا) خواهد بود که شرکت برادران وارنر به دنبال احیای این برند است، اما اطلاعات زیادی از انیمیشن‌های بعدی این مجموعه در دسترس نیست.

پیش از این در سال ۲۰۰۲ فیلم Scooby-Doo روی پرده‌ٔ سینما رفت که جیمز گان، کارگردان دو قسمت مجموعه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشت. همچنین جیمز گان برای نوشتن فیلمنامه Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed (اسکوبی-دو 2: هیولا رهاشده) که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، نیز بازگشته بود. گان که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) را نیز بر عهده دارد، اخیراً بار دیگر برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) استخدام شده است.

علاوه بر ایان آرمیتیج و مکینا گریس، کن جیونگ، کرسی کلمونس، مارک والبرگ، جیسون آیزکس، فرانک ولکر در نقش اسکوبی دوو، ویل فورته در نقش شگی راجرز، زک افران در نقش فرد جونز، آماندا سایفرد در نقش دافنه بلیک، جینا رادریگز در نقش ولما دینکلی و تریسی مورگان در نقش کاپیتان کیومن، دیگر صداپیشگان انیمیشن Scoob هستند که اخیراً حضور آن‌ها در انیمیشن برادران وارنر تأیید و اعلام شده است.

انیمیشن Scooby-Doo برای اکران در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده