// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

ماموریت‌های سرویس Xbox Game Pass در ۶ کشور دیگر در دسترس قرار گرفتند

به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که Xbox Game Pass Quests در ۶ کشور استرالیا، فرانسه، آلمان، ایرلند، مکزیک و نیوزیلند نیز در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت اعلام کرده که Xbox Game Pass Quests علاوه بر کشورهای موجود، در ۶ کشور استرالیا، فرانسه، آلمان، ایرلند، مکزیک و نیوزیلند نیز در دسترس قرار گرفته است و کاربران در این کشورها می‌توانند با انجام ماموریت‌های خاص، امتیاز به‌دست آورده و از این امتیازها برای اجرای برخی بازی‌ها استفاده کنند. میجر نلسون، در حساب شخصی توییتر خود این پیام را منتشر کرده و از کاربران در این کشورها دعوت کرده تا ماموریت دلخواه خود را انتخاب کرده، مسیر پیشرفت خود را بررسی کنند و بازی بعدی مورد علاقه‌ی خود را با اپلیکیشن موبایلی Xbox Game Pass پیدا کنند.

سرویس Xbox Game Pass به کاربرانی که عضو هستند این امکان را می‌دهد تا با انجام یک‌سری ماموریت از‌پیش‌تعیین‌شده در برخی بازی‌های خاص، امتیاز به‌دست آورده و از این امتیازها برای اجرای بازی‌های دلخواه خود که در لیست این سرویس قرار دارند، استفاده کنند. این سرویس پیش‌تر تنها در کشورهای برزیل، کانادا، سنگاپور، انگلستان و آمریکا در دسترس قرار داشت. حالا بازیکنان در ۶ کشور جدید ذکر شده نیز می‌توانند از این ماموریت‌ها استفاده کرده و امتیازهای هریک را به‌دست آورند. به‌عنوان مثال یکی از این ماموریت‌ها بازکردن اچیومنت Kill The Beast در آپدیت Villagers & Pillagers بازی Minecraft است. به‌طور کلی ماموریت‌ها به بازی‌هایی که در لیست بازی‌های موجود در سرویس Xbox Game Pass قرار دارند محدود می‌شود.

minecraft

برای شرکت در این ماموریت‌ها باید در ابتدا عضو سرویس Microsoft Rewards باشید و همچنین در سرویس Xbox Game Pass نیز ثبت نام کرده باشید. افرادی نیز که ماموریت‌ها را با موفقیت به پایان می‌رسانند و امتیاز کسب می‌کنند، می‌توانند امتیاز خود را در فروشگاه ایکس باکس خرج موارد مختلفی از جمله گیفت کارت، محتوای داخل بازی، بازی‌ها، دستگاه‌های مختلف، فیلم، اپلیکیشن و مواردی از این دست کنند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، میجر نلسون در جریان صحبت‌هایی که به‌تازگی داشته، به‌طور تصادفی اضافه شدن شخصیت Janemba را به بازی Dragon Ball FighterZ لو داده است. همچنین و در جریان تازه‌ترین اپیزود از برنامه‌ی This Week on Xbox، وی از اضافه شدن تعدادی اسکین جدید به شخصیت GT Goku بازی Dragon Ball FighterZ خبر داد.

اگر شما نیز به نحوی عضو این سرویس هستید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده