// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

شخصیت Janemba به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه می‌شود

قرار است شخصیت Janemba به عنوان جدیدترین شخصیت از فصل دوم بازی Dragon Ball FighterZ به این اثر اضافه شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در رویداد This Week On Xbox، میجر نلسون، از مسئولین بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، به‌طور تصادفی از این خبر پرده برداشت که جدیدترین شخصیت بازی Dragon Ball FighterZ قرار است کاراکتر Janemba باشد که به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد. این شخصیت که از انیمه Dragon Ball Z: Fusion Reborn آمده، قرار است به عنوان جدیدترین کاراکتر برای فصل دوم Dragon Ball FighterZ به این بازی اضافه شود.

اگرچه هنوز شرکت باندای نامکو به‌صورت رسمی این خبر را تایید نکرده و حتی از آمدن این شخصیت صحبتی نیز نکرده، اما بنابه اطلاعاتی که در حساب توییتر بخش ایکس باکس مایکروسافت منتشر شده، صحبت‌های نلسون تقویت شده و احتمال اضافه شدن این شخصیت به بازی قوت می‌گیرد. اگرچه شخصیت Janemba در مجموعه‌ Dragon Ball تقریبا زیاد شناخته شده نیست و بسیار کم شاهد حضورش بوده‌ایم، اما قطعا دارای سبک مبارزه‌ی خاص خود و حرکات منحصربه‌فردی است که می‌تواند طرفداران خود را پیدا کند.

dragon ball fighterz

شاید بتوان Janemba را بسیار نزدیک به شخصیت Kid Buu دانست؛ از آن‌جا که وی نیز زیاد اعتقادی به حرف زدن ندارد و بیشتر روی مبارزه و نابودی تمرکز دارد. اگر شما نیز انیمه Dragon Ball Z: Fusion Reborn را دیده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که Janemba با وجود شخصیت‌هایی مانند Goku و Vegeta که در لحظات پایانی فیلم به‌سمت شخصیت Gogeta می‌روند، تقریبا شانسی ندارد. پیش‌تر و همان‌طور که در زومجی خواندید، جدیدترین شخصیت‌ اضافه شده به بازی Dragon Ball FighterZ پسری به‌نام Kid Goku است.

در نظر داشته باشید که شخصیت Janemba قرار است به‌عنوان جدیدترین و آخرین شخصیت فصل دوم بازی اضافه شود؛ از این‌رو دو شخصیت دیگر نیز پس از وی به این اثر اضافه خواهند شد. دو شخصیت Gogeta و Broly قرار است به‌عنوان آخرین شخصیت‌ها در پایان سال جاری میلادی به بازی اضافه شوند. این دو کاراکتر دقیقا بر اساس ظاهری که در انیمه Dragon Ball Super: Broly داشته‌اند در بازی Dragon Ball FighterZ به‌عنوان مبارز جدید اضافه خواهند شد. با نزدیک‌تر شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، قطعا اطلاعات بیشتری در مورد هریک از آن‌ها منتشر خواهد شد. بازی مبارزه‌ ای Dragon Ball FighterZ در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شده است.

اگر شما نیز این شخصیت را می‌شناسید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده