// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مجموعه Tales of باندای نامکو بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است

به تازگی مشخص شده که مجموعه‌ی Tales of شرکت باندای نامکو توانسته مرز ۲۰ فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای را در کل مجموعه رد کند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مجموعه‌ی موفق و پرچم‌دار شرکت باندای نامکو یعنی مجموعه Tales of به‌تازگی توانسته از مرز فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای برای تمامی نسخه‌های مجموعه عبور کند و رکوردی خوب را به ثبت برساند. وب‌سایت رسمی این مجموعه به مناسبت این رکورد جدید جشنی برپا کرده که در آن یک پوستر خاص منتشر کرده و در کنار قرار دادن چندین نشان SNS با ظاهر مجموعه Tales of، یک کمپین مخصوص کشور ژاپن نیز در شبکه‌ی توییتر به‌راه انداخته است.

در این کمپین که مخصوص کشور ژاپن است، کسانی که مجموعه را تجربه کرده‌اند سعی می‌کنند یکی از بهترین خاطرات خود را درباره‌‌ی آن نوشته تا در نهایت از بین تمامی آن‌ها سه نفر به‌عنوان برنده انتخاب شده و مجله‌ی Tales of Festival 2019 را با امضای کسانی که در آن‌جا کار می‌کنند، دریافت کنند. در راستای جدیدترین اخبار مرتبط با مجموعه Tales of نیز به‌تازگی مشخص شده که یک نسخه‌ی کاملا جدید از این سری قرار است برای پلتفرم‌های کنسولی عرضه شود که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. پس از بازی Tales of Berseria که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، این اولین نسخه کاملا جدید از سری است که قرار است پس از سه سال توسط شرکت Bandai Namco عرضه شود. پوستری که به مناسبت فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای مجموعه منتشر شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

Tales of

موضوع این پوستر به بازی Tales of Vesperia: Definitive Edition، جدیدترین اثری که برای اکثر پلتفرم‌های کنسولی منتشر شده است، مربوط می‌شود. این بازی اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و توانسته به عنوان یکی از بازی‌های محبوب سری نزد طرفداران باشد. اگر به نسخه‌های موبایلی نیز علاقه‌مند باشد، شرکت باندای نامکو در حال ساخت بازی Tales of Crestoria است که قرار است اواخر سال جاری میلادی برای آیفون و اندروید منتشر شود. شخصیت‌های قدیمی مجموعه در این نسخه از بازی حضور خواهند داشت و خودِ بازی دارای چهار حالت داستان اصلی، داستان‌های فرعی، اپیزودهای شخصیت‌ها و یک حالت به‌نام Face Chat خواهد بود. گفته شده که این بازی در حال حاضر نزدیک به ۱۵۰ بار هزار پیش‌خرید شده است.

اگر شما نیز این مجموعه را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده