// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

کاراکتر Ruin برای بازی Fortnite معرفی شد

کاربرانی که بتل‌پس بازی Fortnite را خریداری کرده‌اند، با کامل کردن چالش‌های هشت هفته، می‌توانند کاراکتر Ruin را دریافت کنند.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی Fortnite، به منتشر کردن عکس‌های مختلف در مورد محتویات آینده بازی فورتنایت معروف است تا کاربران متوجه شوند که چه مواردی به‌ بازی اضافه خواهد شد. بااین‌حال اخیرا این استودیو تصویر عجیبی را منتشر کرده است تا کاربران شروع به‌ساخت تئوری و ایده‌های مختلف کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مدتی پیش حساب کاربری توییتر Fortnite تصویر یک کاراکتر را منتشر کرده بود و نوشته بود: «Ruin در راه است». مشخص نبود که پای حالت جدیدی در میان است یا اپیک گیمز برای فصل آینده، درحال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کاربران است.

کاراکتر Ruin بازی Fortnite

این درحالی است که چند دقیقه پیش حساب کاربری توییتر فورتنایت تصویر کامل روئین را منتشر کرد و نوشت این کاراکتر، درجریان فصل هشتم در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. بازیکنانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، با انجام چالش‌های هشت هفته می‌توانند کاراکتر روئین را به‌رایگان دریافت کنند. به‌عبارتی در هر فصل یک کاراکتر ناشناس برای بازیکنانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، در نظر گرفته شده است و نام کاراکتر فصل هشتم Ruin است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین با مراجعه به اینجا، می‌توانید گیف کاراکتر روئین را مشاهده کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده