نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت تازه NBA 2K Playgrounds 2 زمین و لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد

بازی NBA 2K Playgrounds 2 میزبان به‌روزرسانی جدیدی شد که محتویات تازه و پشتیبانی از قابلیت کراس پلی میان نسخه‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را به همراه می‌آورد.

بازی NBA 2K Playgrounds 2 که در تاریخ ۲۴ مهر سال ۱۳۹۷ (۱۶ اکتبر ۲۰۱۸) در دسترس بازیکنان قرار گرفت، میزبان محتوای جدیدی شده است. طبق تازه‌ترین اخبار بازی، مواردی نظیر زمین بازی Mars Playground، لباس‌های جدید و آیتم‌های ویرایش زمینِ بازی از طریق آخرین بسته الحاقی به این اثر اضافه شده است. بااین‌حال، بزرگ‌ترین محتوای این آپدیت را می‌توان پشتیبانی از قابلیت کراس پلی دانست که حساب رسمی بازی در توییتر نیز به آن اشاره کرده است:

بازی NBA 2K Playgrounds 2 هم‌اکنون از قابلیت کراس پلی در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

این بسیار عالی است که می‌بینیم کاربران پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر به صورت کاملا رایگان می‌توانند بازی NBA 2K Playgrounds 2 را با هم تجربه کنند. متاسفانه کاربران کنسول پلی استیشن 4 در این دسته قرار نمی‌گیرند؛ چرا که در این به‌روزرسانی هیچ اشاره‌ای به این پلتفرم نشده است. البته با عنایت به موضع کلی کمپانی سونی نسبت به قابلیت کراس پلی می‌توان گفت که این وضع احتمالا به همین شکل باقی خواهد ماند.

این اولین باری نیست که بازی NBA 2K Playgrounds 2 میزبان بسته الحاقی رایگان شامل محتویات جذاب می‌شود و پیش از این شاهد انتشار یک بسته الحاقی با حال‌وهوای کریسمس بودیم که یک زمین پوشیده از یخ، آیتم‌های مناسبتی و ۳۵ بازیکن تازه از قبیل بازیکنان بسکتبال افسانه‌ای دهه ۹۰ به مانند کارل مالون و دنیس رادمن را به بازی اضافه کرد.

بازی NBA 2K Playgrounds 2 که کمپانی 2K Sports وظیفه انتشارش را بر عهده داشت، پس از تاخیرهایی که تجربه کرد نهایتا در مهرماه سال گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده