نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

بازی NBA Playgrounds 2 چند روز مانده به انتشار تاخیر خورد

استودیو Saber Interactive اعلام کرد که بازی NBA Playgrounds 2 با تاخیر مواجه شده است.

زمان زیادی به انتشار بازی NBA Playgrounds 2 باقی نمانده است و این بازی قرار است تا هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار گیرد؛ خب، البته قرار بود اینگونه باشد! مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Saber Interactive اعلام کرد که بازی NBA Playgrounds 2 که برای انتشار در تاریخ یکم خردادماه (۲۲ می) برنامه‌ریزی شده بود، تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاده است.  

صفحه رسمی فیسبوک بازی NBA Playgrounds 2 خبر تاخیر بازی را به اشتراک گذاشت و در این‌باره اظهار داشت:

خبرهایی داریم که می‌خواهیم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم، اما می‌خواهیم با گفتن اینکه «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی» سخن را آغاز کنیم. موارد هیجان‌انگیز بسیاری در حال اضافه‌شدن به مجموعه NBA Playgrounds است که ما فکر می‌کنیم این بازی آرکید بسکتبال را وارد مرحله جدیدی می‌کند. اکنون نمی‌توانیم تمام موارد را با شما در میان بگذاریم، ولی می‌توانیم اعلام کنیم که بازی NBA Playgrounds 2 در ۲۲ می عرضه نخواهد شد و بازی با تاخیر مواجه شده است. لطفا صبور باشید؛ ما قول می‌دهیم که بازی NBA Playgrounds 2 بهتر از همیشه باشد. به زودی جزئیات بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی NBA Playgrounds 2 به دست کمپانی سیبر اینتراکتیو توسعه می‌یابد و انتشار آن بر عهده کمپانی مدداگ گیمز است. هسته اصلی گیم‌پلی نسخه اول در این نسخه هم حفظ شده است، ولی تغییراتی را در این نسخه شاهد خواهیم بود که باعث می‌شوند بازی تجربه‌ای جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل ارائه بدهد. از میان تغییرات بازی نسبت به نسخه اول می‌توان به اضافه شدن بخش Playgrounds Championship اشاره کرد که شامل یک لیگ جهانی است و به دو بخش تک‌نفره و کوآپ دسته‌بندی می‌شود. در هر یک از این دو بخش بازیکنان می‌توانند با شرکت در رقابت‌های مربوطه امتیاز جمع‌آوری کنند و سطح خود را افزایش دهند. همچنین حالت Season نیز به بازی اضافه شده است که در آن بازیکنان با انتخاب تیم محبوب خود وارد یک سری مسابقه با سایر تیم‌ها می‌شوند و برای به‌دست آوردن جام قهرمانی تلاش می‌کنند. در کنار تمام این موارد، حالت‌هایی نیز برای بخش چندنفره در نظر گرفته شده است و دیگر شاهد مشکلات سیستم Matchmaking نخواهیم بود. در بازی NBA Playgrounds 2 بیش از ۲۰۰ بازیکن مطرح NBA حضور خواهند داشت و هوش مصنوعی، انیمیشن‌ها و طراحی مدل‌ها هم به نسبت قبل پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.  

این کمی عجیب است که کمتر از یک هفته پیش از انتشار بازی شاهد تاخیر آن باشیم، اما بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم اعتماد به استودیو Saber Interactive و باور به موضوع است که این تاخیر در نهایت باعث بهبود بازی خواهد شد. بازی NBA Playgrounds 2 قرار است تا برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شود. شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای هیجان‌انگیز از سوی استودیو سیبر اینتراکتیو آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده