// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار بازی NBA 2K Playgrounds 2 اعلام شد

استودیو Saber Interactive تاریخ انتشار بازی NBA 2K Playgrounds 2 را اعلام کرد.

مدتی پیش بود که استودیو Saber Interactive (سیبر اینتراکتیو) دنباله بازی NBA Playgrounds یعنی بازی NBA Playgrounds 2 را معرفی و خبر از انتشار آن در تاریخ ۱ خرداد داد؛ اما تنها چند روز مانده به انتشار، این بازی با تأخیر همراه شد. با فاصله چند ماه نسبت به این خبر، اعلام شد که بر‌خلاف نسخه اول که توسط کمپانی Mad Dog Games منتشر شد، کمپانی 2K Sports وظیفه انتشار بازی NBA Playgrounds 2 را بر عهده گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده تاریخ عرضه بازی مذکور را که اکنون با نام بازی NBA 2K Playgrounds 2 شناخته می‌شود، اعلام کرده است.

با استناد به اعلام استودیو سیبر اینتراکتیو، بازی NBA 2K Playgrounds 2 در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این بازی که از لحاظ سبک و سیاق به مجموعه‌های NBA Jam و NBA Street شباهت دارد، در زمان عرضه دارای ۳۰۰ بازیکن خواهد بود و سازندگان قول اضافه شدن ۲۰۰ بازیکن دیگر را پس از انتشار بازی داده‌اند. در بازی مذکور نه‌تنها مشهورترین بازیکنان این روزهای NBA حضور دارند، بلکه برخی از اسطوره‌های ورزش بسکتبال ازجمله مایکل جردن، ژولیوس اروینگ و کریم عبدالجبار نیز حاضر خواهند بود.

بازی NBA 2K Playgrounds 2 با قیمت ۳۰ دلار روی پلتفرم‌های Playstation 4 پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی قابل‌خرید خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده