نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

احتمال حضور شخصیت نیمور در فیلم Doctor Strange 2

طبق توییتی که اخیرا اسکات دریکسون منتشر کرده، در فیلم Doctor Strange 2 ممکن است شاهد حضور شخصیت نیمور باشیم.

آذر ماه امسال بود که اسکات دریکسون که کارگردانی و فیلمنامه فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) محصول سال ۲۰۱۶ را بر عهده داشت، با کمپانی مارول استودیو برای کارگردانی دنباله این فیلم به توافق رسید و قرارداد همکاری امضا کرد و همچنین سی. رابرت کرگیل بار دیگر در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک می‌کند. همچنین بندیکت کامبربچ برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش آفرینی دوباره در نقش ونگ، در فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) باز خواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در این فیلم شاهد حضور یک شخصیت غیر منتظره باشیم. به‌تازگی اسکات دریکسون توییتی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصویر شاهد تصویر روی جلد شماره اول کامیک Fear Itself: The Deep هستیم که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که در این تصویر در واقع شخصیت دکتر استرنج و نیمور ساب-مارینر حضور دارند. همچنین در توصیف نیز نوشته «تجربه داری؟» دیده می‌شود که احتمالا به آهنگ جیمی هندریکس اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید توییت و تصویر را مشاهده کنید:

Fear Itself: The Deep

Fear Itself: The Deep

با این حال، دریکسون مدت کوتاهی بعد این توییت مرموز را پاک کرد تا شایعات در مورد آن بسیار داغ شود. در واقع بسیاری اعتقاد دارند که دریکسون در این توییت به احتمال حضور شخصیت نیمور در فیلم Doctor Strange 2 اشاره داشته است، اما برخی نیز اعتقاد دارند که او بدون دلیل این توییت را منتشر کرده و احتمالا برای اینکه سوتفاهمی ایجاد نشود آن را پاک کرده است. هنوز وضعیت حق ساخت فیلم براساس شخصیت نیمور مشخص نیست و برخی می‌گویند که حق ساخت فیلم براساس این شخصیت هنوز در دست یونیورسال است و برخی دیگر اعتقاد دارند به مارول پس داده شده است. با این حال، شخصیت نیمور می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب مارول استودیو برای حضور در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. 

گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 برای شروع در بهار سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است و انتظار می‌رود که دنباله فیلم Doctor Strange در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود. فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده