نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

اسکات دریکسون برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 باز خواهد گشت؛ احتمال اکران در سال 2021

اسکات دریکسون قرار است برای کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 بازگردد و اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و اکران این فیلم منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) منتشر شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اسکات دریکسون که کارگردانی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) محصول سال ۲۰۱۶ را بر عهده داشته و در نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز کمک کرده بود، با کمپانی مارول استودیو برای کارگردانی دنباله این فیلم به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، گفته می‌شود که مارول هنوز جستجو برای یافتن نویسنده فیلمنامه برای نوشتن فیلمنامه این فیلم را ادامه می‌دهد که این موضوع بدان معنی است که سی. رابرت کارگیل و جان اسپیتز برای نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 باز نخواهند گشت یا اینکه نویسنده اصلی نخواهند بود.

همچنین بندیکت کامبربچ برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش آفرینی دوباره در نقش ونگ، در فیلم Doctor Strange 2 باز خواهند گشت و انتظار می‌رود که ریچل مک‌آدامز برای بازی در نقش کریستین پالمر و چویتل اجیوفور برای بازی در نقش کارل موردو، در این قسمت نیز بازگردند. پیش از این شاهد حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) بودیم که این فیلم، دومین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بوده است و حال این شخصیت قرار است در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد. 

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که در حال حاضر فیلم Doctor Strange 2 دارای هیچ فیلمنامه‌ای نیست و کار نوشتن آن در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. همچنین بهار سال ۲۰۲۰ به‌عنوان زمان شروع فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود که دنباله فیلم Doctor Strange در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود که این زمان هنوز قطعی نیست و احتمال تغییر آن وجود دارد. مارول تاکنون واکنشی را نسبت به این خبر نداشته است. فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این فیلم، دریکسون کارگردانی فیلم‌های ترسناکی چون فیلم The Exorcism of Emily Rose (جن‌گیری امیلی رز) و فیلم Sinister (شوم) را نیز بر عهده داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده