نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

سی. رابرت کرگیل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 باز خواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، سی. رابرت کرگیل برای نوشتن فیلمنامه Doctor Strange 2 بازگشته است؛ او پیش از این وظیفه نویسندگی فیلمنامه قسمت اول را هم برعهده داشت.

آذر ماه امسال مشخص شد که اسکات دریکسون که کارگردانی و فیلمنامه فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) محصول سال ۲۰۱۶ را بر عهده داشته با کمپانی مارول استودیو برای کارگردانی دنباله این فیلم به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین بندیکت کامبربچ برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش آفرینی دوباره در نقش ونگ، در فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) باز خواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که باید شاهد بازگشت شخص دیگری از تیم تولید قسمت اول در دنباله آن باشیم. طبق خبری That Hashtag Show که تایید کرده، سی. رابرت کارگیل با کمپانی مارول استودیو برای نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 به توافق رسیده و او بخشی از تیم نویسندگان این قسمت خواهد بود.

سی. رابرت کرگیل

هنوز جزئیات زیادی از فیلم Doctor Strange 2 منتشر نشده است، اما قابل انتظار است که علاوه بر کرگیل، دریکسون و نویسندگان بیشتری نیز در تیم نویسندگان این فیلم حضور داشته باشند. پیش از این کرگیل برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sinister (شوم) با دریکسون همکاری کرده بود. همچنین به نظر می‌رسد که ریچل مک‌آدامز برای بازی در نقش کریستین پالمر در دنباله فیلم Doctor Strange باز می‌گردد، اما کرگیل پیش از این اشاره کرده بود که چویتل اجیوفور برای بازی در نقش کارل موردو، در این فیلم نیز حضور دارد و او در گذشته اطلاعاتی از دنباله فیلم دکتر استرنج را نیز به اشتراک گذاشته بود. در یک مصاحبه در فروردین امسال، کرگیل تایید کرد که شخصیت شرور و منفی نایتمر (Nightmare) قرار است آنتاگونیست اصلی دنباله فیلم دکتر استرنج باشد و انتظار می‌رود سرانجام شاهد حضور این شخصیت در فیلم Doctor Strange 2 باشیم.

گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 برای شروع در بهار سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است و انتظار می‌رود که دنباله فیلم Doctor Strange در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود. فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده