// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل A Life in Music؛ جریان زندگی در موسیقی

در بازی موبایل A Life in Music زوجی را خواهید دید که به واسطه موسیقی وارد یک ناراحتی ابدی می‌شوند و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل A Life in Music باری دیگر شما را به روایتی عاشقانه می‌برد که با موسیقی عجین شده است و شاهد روایت جذاب این داستان در قالب انتخاب‌های بازیکنان هستیم. در این بازی اندروید شما به مکان‌های مختلف قدم می‌گذارید و با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوید که تاثیر بزرگی در شکل گیری پایان بندی داستان دارند. نوع خاصی این بازی در سبک ماجراجویی ارائه می‌کند دقیقا مختص به پلتفرم موبایل است و هر بازیکن با هر سلیقه‌ای را درگیر خودش می‌کند.

داستان بازی آیفون A Life in Music در مورد پسر و دختری به نام‌های آنتونی و سیلویا است که به طور اتفاقی در دبیرستان یکدیگر را ملاقات می‌کنند و به خاطر علاقه‌شان به موسیقی وارد گفت‌و‌گو می‌شوند. این روایت به تابستان سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد و این آشنایی به یک ناراحتی تراژیک تبدیل می‌شود که قرار است تا آخر عمر آن‌ها را درگیر کند. عناصر ریتمیک در بازی به بهترین شکل گنجانده شده است و این اثر دوبعدی را در شرایط جذابی قرار داده است. موسیقی جز جدانشدنی بازی است و بیش از ۳۰ ترک در سبک‌های پاپ و کلاسیک و راک خواهید شنید. این موسیقی‌ها حالت منحصربه‌فردی دارند و شاید قبلا هیچ‌گاه بدین شکل آن‌ها را نشنیده باشید. همه‌ی این موسیقی‌ها نقش بزرگی در ارتباط این دختر و پسر دارند و به‌نوعی تار و پود علاقه‌ مشترک آن‌ها به موسیقی را شامل می‌شوند.

استودیو TuoMuseo برای خلق این بازی از گیم‌پلی نام آشنایی استفاده کرده است و شما تنها باید با گرفتن دو سمت صفحه نمایش، شخصیتی را که در اختیار دارید حرکت دهید و در مواقع موردنیاز یک عمل خاصی را انجام دهید. هرکدام از این عمل‌ها به یک آیکون مشخص می‌شوند و با انتخاب آن‌ها عملی می‌شوند. به طور مثال خوابیدن و خواندن روزنامه و وارد شدن به مکان‌های مختلف توسط این آیکون‌ها صورت می‌گیرد و قرار نیست شما کار خاصی انجام دهید. یقینا A Life in Music جز بهترین بازی های اندروید است و علاقه مندان به موسیقی و آثار ماجراجویانه حتما باید آن را تجربه کنند. 

A Life in Music

بازی A Life in Music تجربه‌های عاطفی خاصی پیش روی شما قرار می‌دهد و گویا که یک فیلم موزیکال تمام عیار را به تماشا نشسته‌اید. بازی به اندازه کافی طولانی است و قرار است که در ۹ فصل روایت شود. آهنگ‌ها نقش بزرگی در القای حس به بازیکنان دارند و به نوعی ترس، دوستی و حقیقت ماجرا را به گوش مخاطب می‌رسانند. به خاطر همین المان‌ها است که بازیکن می‌تواند خودش را در صحنه‌ها اجراها حس کند و به همراه این دو شخص بر روی یکی از صندلی‌ها تکیه دهد. تجربه‌ای خواهید داشت که به مانند یک موسیقی واقعی است و هر ترک آن می‌تواند حسی متفاوت به شما بدهد. تنها نکته متفاوت آن این است که از ابتدا می‌دانیم پایان این تجربه به خوبی و خوشی تمام نخواهد شد.

هر ترک موسیقی‌‌های بازی حس ترس، دوستی و حقیقت را به بازیکنان القا می‌کند

شما به عنوان بازیکن تاثیر زیادی در پیش‌برد کلی داستان بازی A Life in Music دارید و انتخاب‌های چندگزینه‌ای پیش‌ روی‌تان قرار می‌گیرد. در ابتدا این انتخاب‌ها مربوط به گفتگوهای عادی این شخصیت‌ها با مردم مکان‌های مختلف‌اند که حتی وارد جنبه‌های فان هم می‌شوند. بخش خنده‌دار بازی به انیمیشن‌های گرافیکی هم مربوط می‌شود و واقعا خنده را بر لبان بازیکنان می‌نشاند. آنتونی کمی مضطرب به نظر می‌رسد و کمی از قرار گرفتن در فضای موسیقی احساس ترس می‌کند. برعکس سیلویا اعتماد به نفس بیش‌تری دارد و طی آشنایی که با آنتونی دارد، میخ اول را برای همراهی این دو باهم می‌کوبد.

A Life in Music

A Life in Music روایتی جذاب از اشخاصی است که به واسطه علاقه مشترک‌شان به موسیقی باهم همراه می‌شوند و سرانجام تلخی را تجربه می‌کنند

تمامی اتفاقات بازی A Life in Music در شهر پارمای ایتالیا رخ می‌دهد و فلسفه‌ای که موسیقی‌های بازی از آن سرچشمه گرفته است شما را به اماکن جوزپه وردی سوق خواهد داد. با توجه به سبک بازی، شما باید توجه کاملی به دیالوگ‌ها داشته باشید و هنگام انتخاب به روحیات خود توجه کنید. خواندن این خط‌های داستانی بسیار ساده است و نیاز چندانی به انگلیسی فوق نخواهید داشت. اگر به چنین جزئیاتی توجه کنید، می‌توانید به فلسفه جوزپه بیش‌تر سرک بکشید و چالش‌های ریتمیک بازی را با گوشت و پوست خود حس کنید.

بازی A Life in Music با ارائه یک محیط هنری که قبلا نظیر آن را در پلتفرم موبایل دیده بودیم، سعی می‌کند که بازیکن را تحت تاثیر بگذارد. بیش از همه چیز داستان تاثیرگذار بازی است که در ۹ فصل روایت می‌شود و سرنوشت به هم گره خورده دو نفر را در طول آن روایت می‌کند. این روایت به قدری جذاب و باورپذیر است که بازیکن می‌تواند اهمیت بیش‌تری به انتخاب‌هایی که پیش رویش قرار دارد بدهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون A Life in Music


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده