// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر به بازی Asphalt 9: Legends اضافه شد

به واسطه همکاری نزدیک کمپانی‌های لامبورگینی و گیم لافت، نسخه‌ی جدیدی از لامبورگینی هوراکان به بازی Asphalt 9: Legends اضافه شده است.

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات مختلف، در نهایت کمپانی Lamborghini (لامبورگینی) اقدام به معرفی تازه‌ترین خودروی خود یعنی هوراکان EVO اسپایدر در نمایشگاه ژنو کرد. این خودرو از موتور ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر با قدرت ۶۰۰ اسب‌بخار بهره می‌برد و در مدت ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، رابطه نزدیک لامبورگینی با کمپانی Gameloft (گیم لافت) موجب شده است که خودروی ذکر شده در دسترس بازیکنان بازی Asphalt 9: Legends قرار بگیرد.

خودروی Lamborghini Huracán EVO Spyder در قالب آپدیت Motor Show به بازی مذکور اضافه شده است. در دسترس قرار گرفتن این خودرو تنها هشت روز پس از معرفی، از آن جهت حائز اهمیت است که معمولا بین معرفی یک خودرو و اضافه شدن آن به بازی‌های ریسینگ، فاصله نسبتا زیادی وجود دارد. همکاری بین لامبورگینی و گیم لافت باعث شده است که بازیکنان بازی Asphalt 9: Legends جزو اولین کسانی باشند که قادر به راندن هوراکان EVO اسپایدر هستند.همچنین درک قدرت و اهمیت بازی‌های ویدیویی از سوی کمپانی‌های بزرگی مانند لامبورگینی را می‌توان به معنای آینده‌ی روشن برای علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی دانست. تریلر معرفی لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر در نهمین بازی سری Asphalt را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

برای نشستن پشت فرمان هوراکان EVO اسپایدر لازم است در رویداد‌ ویژه‌ای شرکت کنید. این رویداد‌ در تمام مدت تجربه بازی Asphalt 9: Legends ظاهر خواهد شد و در صورت تکمیل کردن آن‌، به ۴۵ بلوپرینت لازم برای خودروی ذکر شده دست پیدا خواهید کرد. رویداد‌ مذکور که از جمعه گذشته آغاز شده است، ۱۱ مرحله را شامل می‌شود که با پیروزی در هر یک از آن‌ها در مدت زمان مشخص یا با استفاده از یک خودرو‌ی خاص، امکان دریافت بلوپرینت در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که با Club خود در مسابقات شرکت کنید، بلوپرینت اضافه به دست می‌آورید.

رتبه ابتدایی لامبورگینی هوراکان EVO اسپایدر برابر با ۲۰۰۴ است که در رتبه یک ستاره به ۲۲۹۱ افزایش می‌یابد. در حالت پنج ستاره رتبه‌ی خودروی ذکر شده برابر با ۴۱۰۹ است که از این نظر با Chevrolet Corvette Grand Sport برابری می‌کند. در این شرایط هوراکان EVO اسپایدر با کاهش حداکثر سرعت، عملکردی عالی ارائه می‌کند. 


منبع Gamezebo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده