نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تریلر زمان عرضه بازی Eight-Bit Hordes برای کنسول‌ها، منتشر شد

در بازی 8Bit Hordes بازیکنان وارد یک جهان فانتزی و کلاسیک می‌شوند و با اژدهایان و اورک‌ها، نبردهایی جذاب و حماسی را تجربه می‌کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Petroglyph Games سازنده‌ی بازی Eight-Bit Hordes تریلر روز عرضه‌ی نسخه کنسولی این بازی را منتشر کرده است. در این بازی باید امپراتوری خود را سرپا کنید و با ساختن ارتشی از دورف‌ها، الف‌ها، اژدهایان و اورک‌ها در نبردهایی به‌شدت حماسی و بزرگ پیروز شوید.

بازی در نمایش جلوه‌های دیداری خود از یک سبک خاص که در اوایل ابداع گرافیک‌ سه‌بعدی دیده بودیم پیروی می‌کند و با نمایش نبردهایی بزرگ و پر رنگ و لعاب، چشمان بازیکنانش را نوازش می‌دهد.

نکته‌ی بسیار جالبی که درمورد این بازی وجود دارد این است که آن را می‌توانید با استفاده از قابلیت کراس‌پلی که با دیگر بازی‌های مجموعه‌ی Eight-Bit یعنی Eight-Bit Invaders و Eight-Bit Armies دارد تجربه کنید و در نتیجه، نباید از حمله‌ی یک ارتش از موجودات فضایی یا ارتشی با هواپیماهای جنگنده و تانک‌های نظامی به قلعه‌تان تعجب کنید!

حالت‌های تک‌نفره، دونفره Co-op و Skirmish mode از جمله مودهایی هستند که می‌توانید بازی‌ را با آن‌ها پیش‌ببرید.

بازی Eight-Bit Hordes را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای تریلر روز عرضه این بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده