// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

بازی‌های مرحله مقدماتی رویداد IEM Katowice 2019 آغاز شد

علاقه‌مندان به بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند از امروز بازی‌های مرحله مقدماتی رویداد IEM Katowice 2019 را مشاهده کنند.

شانزده تیم آخرین مرحله مقدماتی مسابقات IEM Katowice 2019 از امروز با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند تا لیست تیم‌های نهایی اولین میجور بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ را تکمیل کنند. تیم‌های حاضر در این مرحله بایستی در فرمتی سوئیسی با رقبای خود نبرد کنند. هشت تیم برتر به مرحله اصلی رویداد راه پیدا می‌کنند؛ در حالی که هشت تیم دیگر به صورت کامل از دور مسابقات حذف خواهند شد.

بازی‌ها از امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شروع شده است. هر تیم بایستی با رقیبی که در قرعه‌کشی مسابقات مشخص شده است در یک بازی best-of-one روبه‌رو شود. در فرمت سوئیسی، تیم‌هایی که از مجموع پنج بازی پیش روی خود، سه برد کسب کنند، به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. با اتمام هر راند، تیم‌هایی که امتیاز یکسان داشته باشند، با یک قرعه‌کشی جدید بایستی به مصاف یکدیگر روند.

IEM Katowice 2019 Swiss System Format

رویداد IEM Katowice 2019 مانند فصل قبلی، میزبان بهترین بازیکنان جهان در دو رشته Counter Strike: Global Offensive و Starcraft 2 خواهد بود. مجموع جوایز رویداد در بازی کانتر استرایک یک میلیون دلار است که بین شانزده تیم راه یافته به مرحله اصلی تقسیم خواهد شد. نکته مهم دیگر جایزه ۵۰ هزار دلاری مسابقات IEM Katowice برای بانوان علاقه‌مند به بازی CSGO است که با حضور هشت تیم برتر جهان پیگیری خواهد شد.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های رویداد می‌توانند با مراجعه به دو کانال‌ ESL-A و ESL-B روی پلتفرم توییچ، تمامی اتفاقات مربوط به مرحله مقدماتی را دنبال کنند. در صورتی که قادر به دیدن بازی‌ها در زمان پخش زنده نیستید، می‌توانید با مراجعه به آرشیو بازی‌های هر کانال به راحتی بازی مورد نظر خود را بیابید و از دیدن آن لذت ببرید.

در پایان می‌توانید ویدیو کوتاهی را از آنچه سال گذشته در مسابقات IEM Katowice 2018 رخ داد مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده