// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

جایزه ۵۰ هزار دلاری مسابقات IEM Katowice برای بانوان علاقه‌مند به بازی CSGO

رویداد IEM Katowice 2019 میزبان بهترین بانوان فعال در بخش حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive می‌شود.

رویداد IEM Katowice 2019 یکی از مواردی است که بازیکنان CSGO انتظار شروع آن را می‌کشند؛ رویدادی که قرار است میزبان ۲۴ تیم برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive باشد. مجموع جوایز مسابقات یک میلیون دلار است که به بخش مردان تعلق خواهد گرفت. در این بین خبر خوبی که اخیرا منتشر شده است میزبانی از تیم‌های بانوان است که با اضافه شدن یک جایزه ۵۰ هزار دلاری به مجموع جوایز، می‌توانیم شاهد رقابت ۸ تیم برتر بانوان در بازی کانتر استرایک باشیم.

در حال حاضر فقط یک تیم از مجموع هشت تیم راه یافته به مرحله اصلی مشخص شده است که تیم بانوان Dignitas است. این تیم عنوان قهرمانی دوره قبلی مسابقات IEM Katowice را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است که به صورت مستقیم توسط برگزارکنندگان رویداد به مرحله اصلی دعوت شده است. هفت تیم دیگر بایستی با شرکت در مرحله مقدماتی مناطق خود مسیر رسیدن به جواز حضور در مرحله اصلی را طی کنند. طبق اعلام قبلی قرار است چهار تیم از اروپا و سه تیم دیگر از مناطق آسیا، شمال آمریکا و جنوب آمریکا به مرحله اصلی بخش بانوان راه یابند.

برگزارکنندگان رویداد IEM Katowice از سال ۲۰۱۵ تاکنون تمام تلاش خود را در جهت ایجاد یک پلتفرم مناسب برای بانوان فعال در ورزش الکترونیک کرده‌اند و تا به امروز میزبان مسابقات زیادی بودند. در حال حاضر سازمان‌های فعال در بخش برگزاری مسابقات ورزش های الکترونیک رقابت سختی را برای جذب تیم‌ها و علاقه‌مندان به اینگونه رویدادها پیش رو دارند. هر روز شاهد افزایش مقدار جوایز و بزرگ‌تر شدن سالن‌های برگزاری مسابقات هستیم که با توجه به رشد چشم‌گیر بخش eSports، کشورها و سازمان‌های زیادی برنامه‌ریزی خود را جهت شروع فعالیت در این بخش آغاز کرده‌اند. ایران نیز یکی از کشورهای فعال در ورزش الکترونیک است که در سال‌های اخیر شاهد حضور تیم‌ها و بازیکنان کشورمان در رویدادهای بین‌المللی بوده‌ایم. یکی از مهم‌ترین اتفاقات اخیر، رقابت تیم بانوان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات World Electronic Sports Games یا همان WESG بود که به صورت آنلاین پیگیری شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده