نویسنده: مهدی اصغریان
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Dumb Ways to Dash؛ برخورد احمقانه

بازی Dumb Ways to Dash  یک بازی بامزه‌ و جدید‌ آرکیدی است. خود را برای برخوردهای احمقانه آماده کنید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

مسابقه مرگ و زندگی! بازی برخورد احمقانه جدیدترین اثر شرکت Metro Trains است. این شرکت که با بازی‌ مرگ‌های احمقانه معروف است، این بار هم یک بازی احمقانه دیگر ساخته است. تعجب نکنید منظورم از احمقانه اسم بازی است. بازی مرگ‌های احمقانه را یادتان می‌آید؛ بازی ساده و با نمکی که شما را تا مدت‌ها سرگرم می‌کرد. در بازی مرگ‌های احمقانه اگر در مرحله‌ای شکست می‌خوردید کاراکتر شما به احمقانه‌ترین شکل ممکن می‌مرد. حالا در این بازی استودیو Metro Trains کاراکتر‌های بازی مرگ‌های احمقانه را با روشی تازه به جان هم انداخته است. در بازی اندروید Dumb Ways to Dash خود را برای برخوردهای احمقانه آماده کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

مسابقه لوبیاها! داستان بازی از این قرار است. شما یک لوبیا هستید؛ درست است یک لوبیای بامزه و با نمک که قرار است به همراه چهار لوبیای دیگر در یک مسابقه شرکت کند. این مسابقه چهار دور دارد و در هر دور از مسابقه لوبیایی که آخر بشود از مسابقه حذف می‌شود تا جایی که فقط دو لوبیا باقی می‌مانند. ولی صبر کنید شکست دادن لوبیاها به همین راحتی نیست در طول مسابقه باید حواستان به موانع سر راه هم باشد. موانع مختلفی که از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا شما را به چالش بکشند. موانعی که با یک برخورد کوچک ممکن است شما را از زمین مسابقه بیرون کنند یا اینکه مجبورتان کنند کل مرحله را دوباره طی کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

گیم پلی بازی بسیار ساده است؛ دستتان را روی صفحه گوشی بگذراید و شروع به حرکت ‌کنید، شما با حرکت انگشت خود به سمت چپ و راست می‌توانید جهت حرکت کاراکتر را تغییر دهید. این بازی بامزه از مراحل متفاوت و متنوعی تشکیل شده است که هر کدام از این مراحل موانع متفاوت و چالش‌های مخصوص به خود را دارند. وقتی مسابقه شروع می‌شود حواستان به رقیبانتان باشد چون اگر به شما برخورد کنند شما را به زمین می‌اندازند و از دیگر رقبا عقب می‌مانید. همچنین شما هم می‌توانید با یک ضربه حساب شده از پشت سر آن‌ها را از سر راه خود بردارید. در ابتدای بازی قدرت ضربه و دیگر توانایی‌های شما کم است ولی با پیشرفت در بازی و افزایش سطح می‌توانید قدرت‌های خود را ارتقاء دهید.

شخصیت‌های این بازی همان کاراکترهای خنده دار و با مزه بازی مرگ احمقانه است 

در انتهای هر مسابقه شما پول جایزه می‌گیرید که با استفاده از این پول می‌توانید سطح خود را افزایش دهید و توانایی‌های جدید به‌دست بیاورید. مثلا می‌توانید مدت زمانی‌که پس از شکست خوردن برای بازگشت به بازی لازم است را کم‌تر کنید. پس از پیروزی در هر مرحله یک صندوق جایزه دریافت می‌کنید این صندوق جایزه محتوای کاراکترهای مختلف، حرکت‌های پیروزی و لباس‌های مختلف برای لوبیای شما به شمار می‌رود. شخصیت‌های این بازی همان کاراکترهای بازی مرگ احمقانه است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی سادگی و بامزه بودن آن است.

این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید عرضه شده است. شما برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت ندارید ولی اگر به اینترنت متصل باشید می‌توانید پس از شکست خوردن در مرحله با تماشای یک ویدیو تبلیغاتی دوباره به بازی برگردید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی !Dumb way to dash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده