// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sdorica؛ نابودی سدوریکا

Sdorica یک بازی موبایل نقش آفرینی با نبردهای نوبتی است که ماجرای زنده شدن یک قدرت قدیمی و خطرناک را روایت می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی داستان محور رفته‌ایم؛ محصولی‌ که به‌واسطه داستان و گیم‌پلی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Sdorica، ساخته استودیو Rayark International Limited، است که یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی به‌حساب می‌آید. داستان بازی آیفون و اندروید Sdorica از این قرار است که در سالیان گذشته، یک اژدها به نام سدوریکا از انسان‌‌ها سوء استفاده می‌کرده است تا به اهداف شیطانی خودش برسد. دراین‌میان یک مبارز دلیر با لشگر خود سدوریکا را از بین می‌برد تا روشنایی بر انسان‌‌ها بتابد. حال صدها سال از آن‌ ماجرا می‌گذرد و گروهی از جادوگران به‌واسطه‌ی نیروی Void قصد دارند قدرت سدوریکا را زنده و مقاصد شیطانی خود را عملی کنند. بازیکن کاراکترهایی قرار می‌گیرد که هرکدام از آن‌ها سعی دارند به کمک یکدیگر جلوی نیلوی Void ایستادگی کنند. 

Sdorica

با شروع بازی موبایل Sdorica، وارد مرحله پیش درآمد داستانی می‌شوید. سربازان سلطنتی در حال نبرد با نیروهای Void هستند و یک اتفاق ناگوار باعث نابودی آن‌ها می‌شود. البته تیم سازنده در این بخش سؤال‌های متعددی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که لازمه‌ی آن کامل کردن بخش داستانی است. در جریان پشت سر گذاشتن پیش درآمد و همچنین چند مرحله اول از بازی Sdorica، بخش‌های مختلف و مکانیسم‌های گیم‌پلی به بازیکن آموزش داده می‌شود. Sdorica یک بازی نقش‌آفرینی دوبعدی با نبردهای نوبتی است. بااین‌حال تیم سازنده ساختار متفاوتی از مبارزات نوبتی را به‌تصویر کشیده است. بازیکن در اینجا یک تیم سه‌نفره را تشکیل می‌دهد که یکی از آن‌ها در نقش پشتیبان است و دو کاراکتر دیگر، مبارزان تهاجمی تیم به‌حساب می‌آیند. با شروع هر نبرد، در پایین صفحه‌نمایش المان‌هایی به رنگ‌های سفید، بنفش و نارنجی نمایان می‌شود. هرکدام از این المان ها نماینده یکی از کاراکترهای شما است و می‌توانید با ترکیب کردن هر رنگ به چهار شکل مختلف، کومبوهای متفاوتی را روی حریف اعمال کنید. برای مثال استفاده از یک المان سفید، یک ضربه معمولی را وارد می‌کند. این درحالی است که ترکیب افقی یا عمودی دو المان می‌تواند ضربه متفاوت‌تر و کارآمدتری را اعمال کند. درکنار این سه حالت، می‌توان چهار المان یک رنگ را هم ترکیب کرد که باید از نظر سطر و ستونی درکنار یکدیگر قرار داشته باشند. این نوع ضربه، قوی‌ترین ضربه هر کاراکتر است و آسیب زیادی را وارد می‌کند.

بازیکن در Sdorica یک تیم سه‌نفره را تشکیل می‌دهد که یکی از آن‌ها در نقش پشتیبان است و دو کاراکتر دیگر، مبارزان تهاجمی تیم به‌حساب می‌آیند

مراحل داستانی بازی طوری است که از شخصیت‌های ثابتی استفاده می‌کنید، زیرا هر بخش روایت‌گر تلاش کاراکترها برای انجام وظیفه خود در قبال نابودی Void و جلوگیری از بیدار شدن قدرت سدوریکا است (البته در ادامه قابلیت جابه‌جایی کاراکترها به بخش داستانی اضافه می‌شود). بااین‌حال تیم سازنده از محتویات دیگری هم برای بازی اندروید و آیفون Sdorica استفاده کرده است تا کاربر بتواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را کسب کند. برای مثال یک حالت به نام Venture قرار داده شده است که در جریان موج‌های مختلف، باید دشمنان را از بین ببرید. این حالت همانند یک حالت تمرینی است و جدا از کسب آیتم‌های جدید با انجام هر مرحله از آن، نکات جدیدی را در مورد گیم‌پلی بازی یاد می‌گیرید. این در حالی است که با انجام رویدادها می‌توانید آیتم‌هایی خاص برای احضار کاراکترهای جدید را کسب کنید. مورد دیگری که بازی آیفون و اندروید Sdorica را جذاب کرده، سیستم ارتقای کاراکتر است. بازیکنان جدا از ارتقای سطح عادی کاراکترهای خود به‌واسطه انرژی‌هایی که کسب می‌کنند، منابعی هم به‌دست می‌آورند که به آن‌ها اجازه می‌دهد ارزش کاراکتر خود را افزایش دهند. این افزایش ارزش باعث می‌شود ضربات شما آسیب بیشتری نسبت به ارتقای معمولی پیدا کند و همچنین ضربات جدیدترین به کومبوهای شما اعمال شود.

Sdorica

از نظر طراحی هم بازی آیفون و اندروید Sdorica دارای طراحی‌های بصری فانتزی است. همچنین پس از انجام هر مرحله، شاهد میان‌پرده‌های مختلفی هستیم که داستان بازی را شرح می‌دهد. درکنار این موارد، تیم سازنده از میان‌پرده‌های انیمه‌ای هم استفاده کرده است که حس‌وحال خوبی را به بازی القا کرده است. بااین‌تفاسیر، اگر از هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی هستید که دارای حال‌وهوای شرقی باشد، Sdorica بهترین گزینه برای شما است. 

دانلود بازی Sdorica


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده