نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

Prologue ارتباطی به پابجی ندارد و در سبک شوتر هم نخواهد بود

بازی جدید برندان گرین دنباله‌ی پابجی نیست و سبک متفاوتی خواهد داشت.

یکی از بازی‌هایی که در جریان The Game Awards 2019 معرفی شد، Prologue نام داشت؛ اثری که تیزر بسیار کوتاه آن تقریباً هیچ اطلاعاتی از سبک بازی ارائه نمی‌داد و طبق صحبت‌های اخیر سازنده‌ی آن، به‌نظر می‌رسد حتی خود برندان گرین هم هنوز به‌طور دقیق نمی‌داند با پروژه‌ی جدید خود چه کار خواهد کرد.

خالق بازی PlayerUnknown's Battleground یا همان پابجی (PUBG)، اوایل امسال گفته بود که اثر جدیدش نه پابجی 2 خواهد بود و نه بازی‌ای در سبک بتل رویال. اکنون با رونمایی از این پروژه، گرین یک‌بار دیگر روی این موضوع تأکید می‌کند که Prologue به‌هیچ‌وجه پابجی 2 نخواهد بود و این بازی اصلاً شوتر نیست. او در گفتگویی با سایت فوربز می‌گوید:

هدف‌گذاری ما در زمان تأسیس استودیوی جدید، تولید تجربه‌هایی با کمک تکنولوژی‌های تازه بود. در حال حاضر هم مشغول حرکت در این مسیر هستیم و Prologue اولین قدم بزرگ ما در این زمینه خواهد بود؛ پروژه‌ای که قصد دارم به‌وسیله‌ی آن چیزی جدید به دنیا ارائه دهم.

منظور گرین از استودیوی جدید، زیرمجموعه‌ای از پابجی کورپ (PUGB Corp) است که مدتی قبل در شهر آمستردام هلند تأسیس شد و این روزها با عنوان PlayerUnknown Productions به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ۲۵ نفر دیگر هم در کنار گرین در این استودیو حضور دارند. گرین ادامه می‌دهد:

همیشه آرزوی خلق دنیاهایی بسیار عظیم را داشته‌ام؛ دنیاهایی با ابعاد صدها کیلومتر در صدها کیلومتر که هزاران نفر در آن سرگرم بازی باشند و به حل سختی‌ها و مشکلات بزرگ آن بپردازند.

در حال حاضر هم به‌دنبال محقق کردن این رویا هستم، ولی هنوز آمادگی کامل را برای رسیدن به این اهداف ندارم و این کار نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی است.

این روزها در کنار بازی‌سازهای دیگر تیمی را تشکیل داده‌ایم که با پشتیبانی خوبی نیز همراه است. همین قضیه هم باعث می‌شود مسئولیت من سنگین‌تر از قبل شود و اصلاً دوست ندارم در این راه خراب‌کاری کنم؛ مخصوصاْ‌ با در نظر گرفتن این‌که چنین موقعیت‌هایی هر روز نصیب ما بازی‌سازها نمی‌شود و نمی‌توانیم هر وقت بخواهیم به‌سراغ تولید و عرضه‌ی بازی‌های جدید با چنین ابعادی برویم.

در مجموع به‌نظر می‌رسد پروژه‌ی جدید برندان گرین و تیم او کمی زود معرفی شده است و احتمالاً باید مدت‌ها صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از Prologue به‌دست آوریم؛ اثری که کار خیلی سختی برای تکرار موفقیت‌های عظیم پابجی خواهد داشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده