// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Jack: Snake Attack؛ کشتن مارهای سمی

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل در زومجی سراغ یک بازی‌ اکشن و آرکید ساده به نام Jack: Snake Attack رفته‌ایم.

پلتفرم موبایل به دلیل تعداد زیاد مخاطبین همواره مقصد مناسبی برای بازی‌های ویدیویی است و هر استودیو و بازیساز با هر هدفی می‌تواند مخاطب خاص اثر خود را در این پلتفرم بیابد. با توجه به ویژگی‌های خاص این پلتفرم مانند همراه بودن و امکان استفاده در اکثر مواقع، بازی‌هایی برای این پلتفرم منتشر می‌شوند که هدفی جز سرگرم کردن بازیکنان ندارند و نه پیامی به مخاطبین منتقل می‌کنند و نه آنها را درگیر یک خط داستانی پیچیده می‌کنند.

 Jack: Snake Attack یکی از همین دست بازی‌ها است که به طور رایگان در  اپ‌استور قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند این بازی آیفون را با حجم حدودی ۱۵۰ مگابایت دانلود کنند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Jack: Snake Attack
Jack: Snake Attack
Jack: Snake Attack

بازی Jack: Snake Attack از خط داستانی خاصی بهره نمی‌برد و بازیکنان با یک بازی آرکید ساده طرف هستند که در آن باید در هر نوبت، به ثبت رکورد بالاتری بپردازند. گیم‌پلی بازی Jack: Snake Attack به تلاش شخصیت اصلی آن یعنی جک به فرار از دست سنگ‌ها و پرنده‌ها و کشتن مارهایی که به سمتش می‌آیند، خلاصه می‌شود. بازیکنان باید در این بازی با سه حرکت لمس، کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین با این موانع مقابله کنند تا بتوانند رکورد بالاتری را به ثبت برسانند. نکته دیگر در این بخش، زمان بندی این حرکات است که علاوه انجام حرکت صحیح در مقابل هر مانع، زمان درست انجام دادن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

Jack: Snake Attack از آن دسته بازی‌هایی است که هدف اصلی‌ آن، سرگرم کردن بازیکنان برای مدتی کوتاه است

در بازی Jack: Snake Attack، بازیکنان باید با ۶ نوع دشمن و مانع برای ثبت رکورد مقابله کنند؛ به همین خاطر در حالت Easy برای تمرین بازیکنان برای یادگیری حرکات صحیح و زمان‌بندی مناسب و حالت Expert برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر گنجانده شده تا بازی برای آنها هم جذابیت داشته باشد. از لحاظ گرافیکی و طراحی هم بازی در سطح معمولی قرار دارد و هدف اصلی بازی یعنی سرگرم کردن آن در عین سادگی، بدون ایراد و خوب عمل می‌کند. چندین تم پس زمینه و قابلیت شخصی سازی جک، شخصیت تحت کنترل بازیکنان از جمله مواردی است که کمی به تنوع بازی Jack: Snake Attack کمک می‌کنند.

Jack: Snake Attack
Jack: Snake Attack
Jack: Snake Attack

بازی آیفون Jack: Snake Attack یک بازی ساده برای آیفون و آیپد است که می‌تواند بازیکنان را مدتی سرگرم کند و بازیکنان را در زمان‌های انتظار و اوقات فراغت، کمی به خود مشغول کند. 

دانلود بازی Jack: Snake Attack


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده