// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶

تریلر جدید بازی Paper Beast پخش شد

در بخشی از آخرین برنامه‌ی State of Play سونی در سال جاری میلادی، یک تریلر جدید از بازی Paper Beast هم پخش که مخاطب را با بخش‌هایی دیگر از گیم‌پلی آن آشنا می‌کرد.

Paper Beast اثری تازه برای PlayStation VR است که تجربه‌ای در دنیای بازی‌های واقعیت مجازی در دنیایی جادویی را تحویل گیمرها می‌دهد. محصولی که سازندگان بازی Another World که در ژانر بقا حرف‌هایی برای گفتن داشت، آن را خلق کرده‌اند و بیابانی همزمان آرامش‌بخش و دهشتناک را به تصویر می‌کشد که موجوداتی خلق‌شده با کاغذ بر آن حکم‌فرمایی می‌کنند. بازی Paper Beast ادعای این را دارد که بازیکن را وارد یک اکوسیستم زنده و پویا می‌کند و به او اجازه‌ی غرق شدن در مکان‌هایی متفاوت را می‌دهد. این دنیا گاهی همان‌قدر که از دور صلح‌آمیز به نظر می‌رسد، از نزدیک خشن و ترسناک است و حیاتی عجیب را در خود جای می‌دهد که بازیکن دائما همزمان با گوش سپردن به آواهای خاص جریان‌یافته در این جهان، باید با آن روبه رو شود.

شما هم امکان نظاره کردن این دنیا و موجودات حاضر در آن را دارید و هم امکان این که جهان Paper Beast را با تغییراتی به‌خصوص مواجه کنید؛ هم امکان این که به برخی از موجودات بی‌گناه آن کمک کنید و هم امکان این که طرف مورد علاقه‌ی خود را به پیروزی برسانید. چون به گفته‌ی سازندگان و مطابق آن‌چه در تریلر جدید بازی به نمایش درمی‌آید، اگر Paper Beast یک دریاچه‌ی بزرگ باشد، شما هم ماهی‌گیر کاربلدی هستید که بهترین ابزارها برای ماهی‌گیری و دست بردن در حیات وحش دریاچه را در اختیار دارد.

تریلر بازی Paper beast را در پایین می‌توانید تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده