نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تیم Hellraisers رشته Dota 2 پیش از اولین ماینور فصل، AlohaDance را نیمکت نشین کرد

ایلیا کورابکن با تصمیم تیم HellRaisers نیمکت‌نشین شد و به‌این‌ترتیب شانس رقابت در اولین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را از دست داد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان HellRaisers، ایلیا 'AlohaDance' کورابکن را نیمکت‌نشین کرده است و این بازیکن باسابقه در مسابقات DOTA Summit 11 که به‌عنوان نخستین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شناخته می‌شود، شرکت نخواهد کرد. این استریمر اوکراینی پس از یک سال و نیم غیبت از عرصه‌ی رقابت‌ها، در اوایل مهرماه باری دیگر به تیم HellRaisers پیوست. تصمیم این سازمان برای کنارگذاشتن AlohaDance از ترکیب اصلی به‌دلیل «امتناع این بازیکن از تمرین با تیم» اتخاذ شده است و از آن‌جایی‌که زمان زیادی تا شروع مسابقات DOTA Summit 11 باقی نمانده است، آن‌ها مجبور به تصمیم‌گیری سریع در این رابطه هستند. الکس “Magician” اسلوبوگین، مدیرعامل این سازمان در این‌باره اظهار داشت:

مایه‌ی تاسف است که اطلاع دهیم ایلیا 'AlohaDance' کورابکن در چنین برهه‌ی حساسی که بسیار به مسابقات DOTA Summit 11 نزدیک هستیم، از تمرین با تیم امتناع می‌کند. این موضوع نه‌تنها تیم، بلکه مشارکت HellRaisers در تورنمنت را در معرض خطر قرار می‌دهد. ما این طرز برخورد را برای نشان HellRaisers بسیار غیرحرفه‌ای و غیرقابل‌قبول می‌دانیم و به‌همین‌خاطر است که امروز نیمکت‌نشین‌شدن کورابکن را به اطلاع‌تان می‌رسانیم. بااین‌وجود، ما همچنان در مسابقات DOTA Summit 11 شرکت خواهیم کرد و به‌زودی بازیکن پنجم تیم را معرفی می‌کنیم.

کورابکن نیز اطلاعیه‌ی جدیدی را در صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی VK منتشر کرد و توضیح داد که این مسئله بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که در بیانیه‌ی HellRaisers به آن اشاره شده است، ولی جزئیات بیشتری در این رابطه را فاش نکرد. تیم HellRaisers تابه‌حال بازیکن ساپورتر تازه‌ی خود برای مسابقات DOTA Summit 11 را معرفی نکرده است و اگر از یک بازیکن جایگزین استفاده کند، میزان ۲۰ درصد از امتیاز دریافتی رویداد را از دست خواهد داد. در رویارویی اخیر HellRaisers با Team Spirit در مسابقات PariMachi League، آن‌ها از یک بازیکن جایگزین استفاده کردند، اما این ترکیب تازه تا به اینجای کار عملکرد رضایت‌بخشی نداشته است و در دیدار برابر Team Spirit شاهد شکست آن‌ها با نتیجه‌ی ۰-۲ بودیم.

HellRaisers

در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۱۹ آبان (۷ تا ۱۰ نوامبر) شاهد برگزاری مسابقات DOTA Summit 11 در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا خواهیم بود که در آن ۸ تیم راه‌یافته از مرحله‌ی مقدماتی برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز DPC به رقابت می‌پردازند. فارغ از این جوایز، برنده‌ی خوش‌شانس نخستین رویداد ماینور این فصل برای رقابت در مسابقات MDL Chengdu Major که در تاریخ ۲۵ آبان تا ۳ آذر (۱۶ تا ۲۴ نوامبر) برگزار می‌شود، راهی شهر چنگدو خواهد شد.

باتوجه‌به اینکه قهرمان دوتا سامیت ۱۱ مستقیماً به اولین میجور فصل راه خواهد یافت، این تیم تنها بیشترین امتیازِ کسب شده در یکی از دو رویداد را به دست می‌آورد. به‌عنوان مثال، اگر تیم قهرمان، رتبه‌ی آخر رویداد میجور را تصاحب کند، تنها ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در رده‌ی اول رویداد ماینور را دریافت خواهد کرد. اما اگر در عوض در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط به قرارگیری در این جایگاه را به‌جای ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به رده‌ی اول رویداد ماینور کسب می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع joinDOTA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده