نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

تیم Hellraisers به عرصه رقابت‌های بازی Dota 2 بازمی‌گردد

تیم Hellraisers با ترکیبی تازه به میادین بازگشته است تا در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت بپردازد.

سازمان Hellraisers را می‌توان یکی از سازمان‌های شناخته شده‌ی منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع دانست که رابطه‌ی متناوبی با تیم رشته‌ی Dota 2 خود نداشته است. اولین ترکیب آن‌ها برای رشته‌ی دوتا 2 در سال ۲۰۱۴ شکل گرفت و پس از آن این سازمان با وقفه‌های یک ساله تیم‌هایی را به میادین فرستاد. آخرین ترکیب آن‌ها نیز پیش از مسابقات The International 7 شکل گرفت، اما پس از حضور ناامید‌کننده در این رویداد سالانه که به قرارگیری آن‌ها در رده‌ی آخر منجر شد و شروع بی‌ثمر Dota Pro Circuit فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷، سازمان تصمیم به رها کردن تیم رشته‌ی Dota 2 خود قبل از شروع تعطیلات و سال نو گرفت. از آن زمان Hellraisers فعالیتی در زمینه‌ی دوتا 2 نداشته است، اما حالا تقریباً پس از دو سال، این سازمان با انتشار توییتی از بازگشت به عرصه‌ی رقابت‌ها خبر داده است. سازمان Hellraisers در این‌باره اظهار داشت:

ما بازگشت خود به عرصه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2 را اعلام می‌کنیم.

ایلیا 'ALOHADANCE' کورابکن یکی از اولین بازیکنان تیم Hellraisers رشته Dota 2 در سال ۲۰۱۴ بود که پس از روی آوردن به استریم تمام وقت در سال گذشته، حال زیر سایه‌ی این سازمان به میادین بازگشته است. الکس اسلوبوگین، مدیرعامل این سازمان نیز در خصوص تشکیل دوباره‌ی یک تیم برای رقابت در فصل جاری گفت:

همان‌طور که وعده داده شد، این هم بازگشت ما به عرصه‌ی رقابت‌های Dota 2 که پس از مدت‌ها انتظار به وقوع پیوست. ما از دیدار با دوستان قدیمی و البته جدیدمان بسیار خوشحالیم. اولین رقابت‌های این تیم در مرحله‌ی اصلی مسابقات WePlay است. حال زمان آن رسیده است که به تشویق تیم HR رشته‌ی Dota 2 نیز بپردازیم.

تیم Hellraisers از حالا شرکت در رویدادهای آنلاین را آغاز کرده است و خود را برای مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای ماینور و میجور این فصل آماده می‌کند. شما می‌توانید ترکیب تازه این تیم را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و برای آگاهی از اخبار مربوط‌به مسابقات بازی Dota 2 به «صفحه‌ی اختصاصی» آن مراجعه کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

  • ایلیا 'ALOHADANCE' کورابکن
  • یاروسلاو 'Miposhka' نیدنوف
  • دیمیتری ‘DM‘ دوروخین
  • الکساندر ‘Nix‘ لوین
  • الیک ‘V-Tune‘ وروبِج (به‌صورت قرضی)


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده