نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

بازی Diablo 4 همانند فصل اول از یک کتاب بزرگ است

پس از معرفی بازی Diablo 4 در نمایشگاه بلیزکان 2019، جان مولر، کارگردان هنری بازی، در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که در آینده شخصیت‌های آشنا و جدید زیادی به بازی اضافه خواهند شد.

پس از شایعات و حرف و حدیث‌های فراوان، بالاخره استودیوی بلیزارد در تازه‌ترین رویداد خود تحت عنوان بلیزکان 2019، از جدیدترین نسخه مجموعه محبوب دیابلو پرده برداری کرد. طبق اطلاعات ارائه شده، علی‌رغم اینکه اتفاقات بازی Diablo IV قرار است چندین سال پس از وقایع نسخه سوم را روایت کند، اما دنیا و حس‌وحال بازی الهام گرفته از نسخه دوم آن است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بازی دیابلو 4 همانند نسخه قبلی این مجموعه، به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، جان مولر، کارگردان هنری بازی، در مصاحبه اخیر خود اذعان کرد که شخصیت‌های آشنا و جدیدی به دیابلو 4 اضافه خواهند شد. او همچنین تاکید کرد که این نسخه از بازی همانند بخش اول از کتابی است که قرار است داستان و روایت‌های زیادی را برای مخاطبان خود بازگو کند:

بازی دیابلو 4 همانند فصل اول از یک کتاب است. هدف ما این است که داستان بزرگی را به مدت طولانی برای علاقه‌مندان خود روایت کنیم. در اولین بخش از این کتاب، همان‌طور که می‌دانید کاراکتر لیلیث شخصیت اصلی به‌حساب می‌آید، اما کاراکترهای آشنا و تازه زیادی قرار است در آینده به این نسخه از بازی اضافه شوند.

باتوجه به اینکه به‌تازگی حدس و گمان‌هایی مبنی‌بر اینکه احتمالا سال آینده یک نسخه آزمایشی و دمویی از بازی عرضه خواهد شد، به‌گوش می‌رسد؛ اما با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، به این زودی‌ها نباید منتظر تجربه نسخه کامل دیابلو 4 باشیم.

بازی Diablo 4 قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شود. شما هم اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه اکشن و هک اند اسلش هستید، لطفا نظرات خود در مورد نسخه چهارم بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده