// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بتای Diablo 4 در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود؛ احتمال حضور کلاس پالادین و آمازون

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت با انتشار اطلاعاتی اعلام کرده که بتای Diablo IV در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد و احتمالا شاهد معرفی کلاس‌های پالادین و آمازون برای بازی خواهیم بود.

با اینکه شایعات مختلفی حول معرفی Diablo IV به‌گوش می‌رسید، اما این بازی با یک تریلر سینمایی فوق‌العاده در جریان نمایشگاه بلیزکان 2019 معرفی شد. متاسفانه اعلام نشد که بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود و بعضی از کاربران احتمال می‌دهند که بلیزارد اینترتینمنت (‌Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر سری Diablo، آن را در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و صفحه دیابلو در ردیت، یکی از کاربران اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰، نسخه بتای دیابلو 4 عرضه می‌شود. همچنین در ادامه گفته شده که به‌دنبال بتای بازی، به احتمال زیاد بازی اصلی هم در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد. یکی دیگر از مواردی که این فاش کننده اطلاعات به آن اشاره کرده، کلاس‌های بازی است. در زمان معرفی Diablo 4، کلاس‌های سورسرس، باربارین و دروید تایید شدند. این در حالی است که در ردیت اعلام شده که در آینده بلیزارد کلاس‌های آمازون و پالادین را هم معرفی خواهد کرد.

هیچکدام از شایعات منتشر شده، هنوز تایید نشده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد که بلیزارد اینترتینمنت، به این زودی‌ها اطلاعات بیشتری را از تاریخ عرضه و کلاس‌های بازی منتشر کند. Diablo IV در تاریخ نامشخصی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد عرضه و کلاس‌های بازی چیست؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد که برای آیتم‌های تزئینی دیابلو 4 درنظر گرفته شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده