// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ احتمالی انتشار نسخه کنسولی بازی Two Point Hospital مشخص شد

تاریخ انتشار احتمالی نسخه‌های کنسول بازی Two Point Hospital با انتشار تاریخ انتشار نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی در فروشگاه مایکروسافت مشخص شد.

Two Point Hospital یک بازی شبیه‌ساز مدیریت بیمارستان است که سال گذشته برای پی سی منتشر شد. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که یک بیمارستان بسازند، سرمایه‌ی خود را مدیریت کنند و بیماران بیشماری را با بیماری‌های مختلف درمان کنند. مقاصد مختلف بيمارستانی پراكنده‌ای در سراسر دنيا وجود دارد كه به‌عنوان مرحله‌های مختلف عمل می‌كنند. هر كدام از این مرحله‌ها چالش‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند؛ از زلزله‌هایی كه به تجهيزات آسيب می‌رساند گرفته تا شيوع یک بیماری در محیط بیمارستان.

این بازی ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌ها نیز منتشر شود اما چندی پیش انتشار این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۰ به‌دلیل نیاز به بهبود نسخه‌های کنسول این بازی تأخیر خورد. طبق گزارش اخیر سایت True Achievements، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی در ماه فوریه منتشر خواهد شد.

باتوجه‌به تاریخ انتشاری که در فهرست بازی‌های فروشگاه مایکروسافت منتشر شده است، بازی Two Point Hospital در تاریخ ۶ اسفند برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. البته که این تاریخ به‌صورت رسمی تایید نشده است و همچنان تاریخ عرضه‌ی نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ این بازی مشخص نیست.

همچنین فروشگاه مایکروسافت در ادامه مشخص کرد که بازی Two Point Hospital تقریبا ۱۰۰ مگابایت حجم خواهد داشت و از رزولوشن 4K Ultra HD پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات بیشتری مانند اینکه آیا نسخه‌ی کنسولی شامل بسته‌های الحاقی منتشر شده برای پی سی خواهد بود یا خیر مشخص، نیست.

 بازی Two Point Hospital هم‌اکنون روی پی سی قابل دسترسی است و در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و همینطور نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد برای اطلاع از تاریخ دقیق نسخه‌ی کنسول این بازی باید بیشتر منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده