// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

نسخه کنسولی بازی Two Point Hospital تاخیر خورد

عرضه بازی Two Point Hospital برای کنسول‌ها تا سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد.

بازی Two Point Hospital که یک بازی شبیه‌ساز مدیریت بیمارستان است سال گذشته برای پی سی منتشر شد. این بازی ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌ها نیز منتشر شود اما به نظر می‌رسد که انتشار این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۰ تأخیر خورده است.

سازنده‌ی بازی Two Point Hospital در طی پستی درمورد این تأخیر بیشتر توضیح داد:

به عبارت ساده‌تر ساختن یک بازی شبیه‌سازی مدیریتی روی سه کنسول و همچنین سعی برای ارائه‌ی بهترین نسخه‌ی ممکن روی این سه پلتفرم برنامه‌ریزی بسیار مشکلی دارد. ما باید بازی را از هم جدا کنیم و بفهمیم که چگونه می‌توان آن را در جعبه‌ای کوچکتر جا داد. این کار نیاز به زمان و کار مهندسی بیشتری دارد. بنابراین، کار ما کمی بیشتر طول خواهد کشید. تاریخ انتشار جدید مورد انتظار ما برای نسخه‌ی کنسول بازی Two Point Hospital در نیمه اول سال ۲۰۲۰ خواهد بود و مطمئن باشید که شما را در جریان روند کارمان قرار خواهیم داد. ما می دانیم که شما از این خبر کمی ناامید خواهید شد اما امیدوارم شما دلیل این کار را درک کنید. کیفیت چیز بسیار مهمی است و ما می‌خواهیم شما بهترین تجربه را داشته باشید

بازی Two Point Hospital یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ در دسترس گیمر‌ها قرار گرفت و در آن مدیریت یک بیمارستان به بازیکن محول می‌شد. جالب است بدانید اعضای استودیوی Two Point را تیم سازنده بازی Theme Hospital تشکیل می‌دهند. بازی Two Point Hospital هم‌اکنون روی پی سی قابل دسترسی است و در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و همینطور نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده