نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷

عذرخواهی بليزارد بابت نحوه برخورد با معترضان هنگ كنگی

جی الن برک در بلیزکان ۲۰۱۹، بابت تصمیم بلیزارد در جهت تعلیق Chung "Blitzchung" Ng Wai در خلال Heartstone Grandmasters عذرخواهی رسمی این شرکت را اعلام کرد.

الن برک، رئیس شرکت Blizzard، در مراسم بلیزکان 2019 بابت تعلیق چونگ وی، مقلب به Blitzchung، از مسابقات Heartstone Grandmasters، عذرخواهی کرد. او در میان صحبت‌های خود بیان کرد که تیم مسئولین مربوطه، در تصمیم‌گیری خود عجولانه عمل کرده و واکنش آن‌ها در جهت پاسخگویی به هواداران نیز بسیار کند بوده است. وی در ادامه گفت:

کمپانی بلیزارد حدود یک ماه پیش و در برهه‌ی حساسی از روند پیشرفت بازی‌های آنلاین Heartstone، این فرصت را داشت تا با تصمیمات حساب شده، میان طرفداران این بازی در سرتاسر جهان ارتباط خوبی برقرار کند؛ اما متأسفانه اینگونه نشد. ما در تصمیم‌گیری خود عجولانه عمل کردیم و سپس عملکرد بسیار کندی را در پاسخگویی به هواداران از خود نشان دادیم. ما استانداردهای بالای خود را زیر پا گذاشتیم. از این بابت عذرخواهی خود را اعلام می‌کنم و مسئولیت این اشتباه را می‌پذیرم.

هدف ما استفاده از دنیای سرگرمی برای ایجاد اتحاد و همبستگی بین مردم جهان است و در این راه به توان مثبت بازی‌های ویدیویی ایمان داریم.

وقتی عملکرد ما درست باشد، می‌توان بدون توجه به مسائلی که بین ما جدایی می‌اندازد، جوامع را به هم نزدیک‌تر کرد. مطمئناً عملکرد ما در آینده بهتر خواهد شد و نحوه‌ی برخورد ما با مسائل مختلف بهبود خواهد یافت. همه‌ی افراد حق دارند تا به بیان نظرات خود در شرایط مختلف بپردازند.

این کمپانی اخیراً سه دانشجوی تیم American University را به دلیل راه انداختن یک جنبش اعتراضی در خلال مسابقات Heartstone Collegiate Championships در هفته گذشته، به شش ماه محرومیت از کلیه‌ی خدمات خود محکوم کرده است. این دانشجویان بیانیه‌ای با شعار «هنگ کنگ را آزاد کنید؛ بلیزارد را تحریم کنید» را تنظیم کرده بودند و به جمع‌آوری امضا برای آن می‌پرداختند.

در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه بلیزکان، معترضان در حمایت از هنگ کنگ، بیرون از مرکز کنفرانس تجمع کرده بودند و برخی کازپلیرهای داخل کنفرانس نیز حمایت خود را از این تجمع اعلام کردند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده