// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تصاویر جدیدی از بازی Overwatch 2 در بلیزکان 2019 منتشر شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد تصاویر جدیدی را از بازی Overwatch منتشر کرد که طراحی‌های هنری و محیط‌های مراحل بازی را نشان می‌دهد.

شب گذشته بود که مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019 آغاز شد و در انتهای مراسم، بازی Overwatch 2 با انتشار یک تریلر داستانی معرفی شد. همچنین در ادامه مشخص شد که تمامی پیشرفت‌های بازیکنان از نسخه اول به نسخه دوم منتقل می‌شود و قهرمان‌های جدیدی هم برای بازی درنظر گرفته شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جی. الن برک، رئیس بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، توضیحات جدیدی را در مورد Overwatch 2 منتشر کرده است. 

همچنین درکنار توضیحات منتشر شده، تصاویر جدیدی هم از بازی در دسترس قرار گرفته است که محیط‌های بازی، دشمنان و تصاویر هنری Overwatch 2 را نشان می‌دهد. الن برک دراین‌باره می‌گوید:

با Overwatch 2 ما یک تجربه‌ی رقابتی با مراحل داستانی را خلق کردیم که کاربران از زمان عرضه نسخه اول، خواهان آن بودند. منتظر آینده هستیم تا قسمت بعدی داستانی بازی را با شما به اشتراک بگذاریم و هیجان‌زده‌ایم که یک حالت مشارکتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم که تجربه‌ای کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد. همچنین قادر به شخصی‌سازی قهرمان‌های مورد علاقه خود هستید. 

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند بخشی از تصاویر منتشر شده از بازی Overwatch 2 را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های اورواچ 2 اعلام نشده است. برای مشاهده‌ی تمامی تصاویر منتشر شده هم به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده