// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲

بازی Overwatch 2 در بلیزکان 2019 معرفی شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، بازی Overwatch 2 با انتشار یک تریلر سینمایی توسط بلیزارد معرفی شد.

در جریان نمایشگاه بلیزکان 2019، جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch، روی صحنه آمد و در مورد اورواچ صحبت کرد. البته قبل از ورود کپلن، یک تریلر سینمایی و داستانی از Overwatch به‌نمایش گذاشته شد که ماجراهای پیشین گروه اورواچ را به‌تصویر می‌کشید. در ادامه جف کپلن بازی Overwatch 2 را با انتشار یک تریلر سینمایی به‌نمایش گذاشت؛ جایی‌که گروه منهدم شده اورواچ برای یک مأموریت عازم پاریس می‌شود، اما شرایط بحرانی می‌شود. درست زمانی‌که آن‌ها امید خود را از دست می‌دهند، اعضای اورواچ به کمک تریسر و مِی می‌آیند و مأموریت خود را به پایان می‌رسانند.

دانلود ویدیو از آپارات

در نسخه دوم Overwatch شاهد مأموریت‌های PvE هستیم که به مأموریت‌های داستانی معروف هستند. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از نسخه دوم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در ادامه تریلر دیگری منتشر شد که گیم‌‌پلی بازی را نشان می‌داد. جدا از این موارد، به‌نظر می‌رسد تمامی شایعات منتشر شده حول بلیزکان ۲۰۱۹ درست بوده‌اند. از دیگر محتویات بازی اورواچ 2 هم می‌توان به حالت مشارکتی و شخصی‌سازی قهرمان‌ها اشاره کرد. تمامی آیتم‌های تزئینی و پیشرفت‌های بازیکنان هم به نسخه دوم منتقل می‌شود و قهرمان‌های جدیدی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا در Overwatch 2، با یک بازی کاملا جدید روبه‌رو شوند که معنای واقعی دنباله را داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده