نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Air Hockey Championship Deluxe؛ هاکی به سبک آرکید

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Air Hockey Championship Deluxe رفتیم که شما در آن می‌توانید بازی هاکی را به سبک آرکیدی کاملا جدید تجربه کنید.

بازی موبایل Air Hockey Championship Deluxe از آن دسته از بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که سبکی آرکیدی دارد و از جمله بازی‌های رقابتی محسوب می‌شود. اگر شما به‌دنبال یک بازی خوب و جذاب برای رقابت با دوستانتان می‌گردید، بازی اندروید و آیفون Air Hockey Championship Deluxe یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. بازی موبایل Air Hockey Championship Deluxe کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۸۰ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام آکوش مکوویچ ساخته شده است. این بازی‌ساز علاوه‌بر بازی مذکور، ساخت بازی‌های دیگری به نام Papery Planes، Casual Cube، Bouncy Cubes و RoundRoundRound را در رزومه کاری خود دارد.

بازی Air Hockey Championship Deluxe
بازی Air Hockey Championship Deluxe
بازی Air Hockey Championship Deluxe

لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملا مناسب محسوب می‌شود. بازی اندروید Air Hockey Championship Deluxe همان‌طور که از اسمش هم مشخص است، یک بازی هاکی آرکیدی محسوب می‌شود. این بازی دارای ۸ زمین بازی مخصوص متنوع و کاملا متفاوت است که شما می‌توانید موقع بازی کردن یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما علاوه‌بر اینکه می‌توانید به‌صورت فردی به سیستم بازی کنید، می‌توانید از قابلیت دیگری هم که در آن وجود دارد استفاده کنید و با دوستان خود رقابت کنید.

این بازی یک حالت تورنمنت هم دارد که اصلا نباید از آن غافل شوید و حتما امتحانش کنید

مکانیزم این بازی بسیار ساده است و شما کافی است که همانند هاکی روی میزی معمولی، از دروازه خود دفاع کنید و اجازه ندهید که توپ وارد آن شود. شاید بازی کردن با سیستم یا هوش مصنوعی بازی راحت به نظر برسد، اما اگر شما درجه سخت را میزان سختی انتخاب کنید، دیگر نمی‌توانید هوش مصنوعی را دست کم بگیرید. یکی از نکات جذاب درباره این بازی این است که شما می‌توانید با هر سبک منحصر‌به‌فرد بازی، توپ و دسته شخصی‌سازی شده‌ی خودتان را داشته باشید؛ اتفاقی که باعث می‌شود تا مبارزه کردن با حریف و شکست دادن او حتی لذت بخش‌تر هم بشود.

شما در هنگام استفاده از این بازی، باید همیشه دقت و تمرکز را چاشنی کار خود بکنید زیرا هر لحظه ممکن است گل بخورید. ۷۵ مرحله در این بازی وجود دارد که اگر شما بخواهید آن‌ها را پشت سر بگذارید، ساعت‌ها با این بازی مشغول خواهید بود. اما در حین مسیر شما می‌توانید سبک‌ها و چیزهای دیگری را باز کنید که این مسیر را جذاب‌تر می‌کند. یکی دیگر نکات جذاب این بازی، این است که شما می‌توانید در آن یک تورنمنت به وجود بیاورید و با افراد مختلف رقابت کنید.

بازی Air Hockey Championship Deluxe
بازی Air Hockey Championship Deluxe
بازی Air Hockey Championship Deluxe

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Air Hockey Championship Deluxe هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، تمام تبلیغات را از بین ببرید و همه زمین‌ها را باز کنید. بازی موبایل Air Hockey Championship Deluxe در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Air Hockey Championship Deluxe


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده