نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵

سیستم کلن احتمالاً به بازی PUBG اضافه خواهد شد

طبق اطلاعاتی که از درون فایل‌های بازی پابجی یافت شده است، احتمالاٌ سیستم کلن یا گروه‌بندی در آینده‌ای نزدیک به این بازی اضافه خواهد شد.

استخراج‌کنندگان اطلاعات ادعا می‌کنند شواهدی را یافته‌اند که نشان می‌دهد سیستم کلن به بازی Player Unknown’s Battlegrounds، در پلتفرم‌های کنسول و کامپیوترهای شخصی اضافه خواهد شد.

فاش‌کننده‌ی معروفی به نام PlayerIGN، تعدادی از اطلاعات مخفی شده‌ در فایل‌های بازی پابجی را پیدا کرده که اعتقاد دارد آن‌ها شواهدی درباره‌ی پیدایش سیستم کلن درون بازی است. این سیستم سال گذشته برای بازیکنان پلتفرم گوشی همراه منتشر شد و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک نیز به دیگر پلتفرم‌ها راه خواهد یافت.

PlayerIGN در توییتی نوشت:

گزینه‌های جدید در سیستم کلن:

  • هزینه ساخت ۵۰۰۰ واحد BP
  • نام کلن: ۲ تا ۱۵ حرف، ۶ رقم
  • برچسب کلن: ۲ تا ۴ حرف
  • شعار گروه: ۳۰ حرف
  • توضیحات درباره گروه: ۱۸۰ حرف
  • تعداد اعضاء: ۲۰ نفر
  • «نوآموز» و «رزومه»

همچنین برچسب‌های No Clan نیز در جدول رده‌بندی بخش چندنفره (Leaderboard) یافت شده بود. با توجه به این موضوع، احتمالاً کلن‌ها می‌توانند به بخش جدید Ranked نیز مرتبط شوند.

درحالیکه هنوز زمان دقیق اضافه شدن این سیستم به کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی مشخص نیست، PlayerIGN اعتقاد دارد که هزینه ساخت کلن‌ها ۵۰۰۰ امتیاز (Battle Point) خواهد بود که به نظر مبلغ زیادی برای ساخت یک گروه است و با توجه به گزارش‌ها، برچسبی در جدول رتبه‌بندی بخش چندنفره با نام No Clan دیده شده است که احتمالاً می‌تواند این سیستم را به بخش جدید رده‌بندی (Ranked) بازی پابجی نیز ارتباط بدهد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که اسم کلن‌ها می‌تواند از ۲ تا ۱۵ حرف تشکیل شود و برچسب کوتاه کلن نیز از ۲ تا ۴ حرف ساخته خواهد شد.

به نظر می‌رسد که هر گروه می‌تواند تا حداکثر ۲۰ عضو داشته باشد، که احتمالاً به همین دلیل نیز استخراج‌کنندگان اطلاعات شواهدی را برای این بخش پیدا کرده‌اند که اعضاء می‌توانند به امید انتخاب شدن توسط گروه‌ها، رزومه خود را در آن قسمت ثبت کنند.

فراموش نکنید که ویژگی کراس‌پلی در بازی PUBG هم‌اکنون برای بازیکنان کنسول در دسترس است؛ گرچه هنوز درباره اضافه شدن یا نشدن ویژگی کراس‌پلی بین کنسول و کامپیوترهای شخصی، اخبار جدیدی منتشر نشده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده